• hugin86

Singel känner sig ensam

Börjar trötta så mycket på mitt singel liv. Man känner sig grymt ensam , saknar någon att somna med eller ha gosig film kväll eller bara en trevlig middag som man har i förhållande. Dom som känner mig säger jämt att man är den snällaste som finns finns till för alla . Både polarna å deras tjejer säger samma sak även tjej kompisar med att man skulle vara den bästa killen man kunde ha i ett förhållande , men varför får man aldrig till de, är varken för passiv eller för på . Ska man helt enkelt vara svin kille, eller vad faller ni tjejer för. Från undrande singel kille som börjar känna sig ensam

• Svar på tråden Singel känner sig ensam
  • ÄlskarBenjaminSyrsaMestAvAllt

Jag är också singel jag hatar det

• Emsbli

Ja håller med. Alla vänner har någon känns lite utanför liksom. Saknar den där närheten och det med. Svårt när man har barn på heltid dock :(

• Anonym (Singel)
    Emsbli skrev 2014-08-17 09:26:01 följande:

Ja håller med. Alla vänner har någon känns lite utanför liksom. Saknar den där närheten och det med. Svårt när man har barn på heltid dock :(

Ja de är ju de. Riktigt jävla jobbigt tycker jag de är :-/
  • Anonym (.)

Vad gör du då? Hur många initiativ tar du? Klart det inte händer något om du är tillbakadragen.

• Workman

Känner igen mej själv i det som skrivs. Känns som alla omkring en har någon att dela livet med medans en annan endast behöver laga mat för en.

• Emsbli

Jag försöker lösa och kan alltid lösa tid att träffa någon. Egen tid har jag ibland. Så är inte helt låst om det låter som det.

• hugin86

Är inte tillbaka dragen som jag skrev helt normal med de. Vet att mitt utseende med är bra men blir aldrig att man får till de så de blir seriöst. Värkar som alla tjejer bara vill leka runt i stället.

• Nightrod

japp det suger att ha det så. Samma sitts själv innan jag träffade rätt.
    det tog mig 34 år men jävlar va rätt det blev tillslut.

Skaffa lite KK osv är mitt råd om du saknar närheten och myset. Annars så är det bara hålla ögonen öppna så kommer den rätta till slut. Badboys syndromet brukar växa av tjejer, och de som det inte gör det på är inget att ha i slutändan

Svar på tråden Singel känner sig ensam