Tänd på psykologen - Hur vanligt?
Man kan givetvis vara tänd på alla, inga konstigheter. Låt mig göra mer tydligare.
Jag träffade min psykolog idag. Inga som helst känslor när jag träffade henne först, men under samtalet när jag fick ordet att prata om mig själv och vad jag gör o.s.v.
Det enda sortens känslor jag hade när jag såg första gången var att hon var snygg, men inget mer med det.
Det var senare på slutet som känslorna av att jag är tänd på henne dök upp. Varför slutet? Förstår jag inte. . .
Samtalet avslutades med att jag tog initiativet av att jag kom fram och skakade hennes hand. Något lustigt inträffade var att när jag klev fram och skulle skaka hennes hand, så vart hennes position: Rak i kroppen, båda fötterna pekade åt mitt hål, helt rakt. Och om jag nu inte misstar mig så tog hon ett minimalt steg fram.
Känslorna dök upp när jag tolkade hela detta av att hon kanske är lik väl som mig, tänd.
Att hon kanske helt enkelt förtjust i mig. Och det gjorde att jag vart förtjust i henne. Jag kan givetvis tolka det fel. Jag gav inte sådan bra beskrivning hur hon gestaltade men ni förstår på ett ungefär?
Kortfattat så vart jag tänd på henne efter att tolkat henne att hon skulle vara tänd på mig. Kan inte säga att jag är kär eller har en förälskelse i henne. Men jag är nog bara kåt, och det vart på grund av att jag tolkade hennes position.
Hur normalt är detta?
Lät att tolka andra om de skulle vara kåta i en?
Jag är en man på 21 års åldern, jag gissar på att hon bara är några år äldre. Max 30.
Tack på förhand!