en såkallad "pappa"
Mitt barns pappa vägrar träffa vårt barn om hans flickvän inte får följa med. Han har träffat dottern Max 5 ggr utspritt på dom 7mån hon levt.
Jag säger nej till att flickvännen ska vara där eftersom att vårt barn inte ens känner sin pappa ännu eller har någon som helst anknytning till honom. Flickvännen har även aggressionsproblem, och hotat mig att skada mig i närvaro av mitt barn. Det är polisanmält.
Han förstör för sig själv och dotterns relation pågrund av en osäker ny flickvän. Hur kan man välja bort sitt barn??
Muntlig förberedelse 1 sep, ang umänge vårdnad. Pappan har stämt. Jag har enskild och kommer begära fortsatt så. Umgänge kommer inte kunna ske eftersom han har orealistiska tankar om hur det ska ske. Han tycker att de går jätte bra att komma och hämta barnet i en timme och gå iväg. Medans jag har föreslagit att vi tex ses i en park och gungar (pappa,mamma,barn) vi har även varit hos familjerätten och skulle bestämma datum för umgänge hans svar var " jag kan väl höra av mig när jag känner för det"
Vet inte om jag ska skratta eller gråta längre.