• mrszat

lchf start. tips mottages mer än gärna!!!

jag ska börja med lchf och vill läsa på så mkt som möjligt innan. har läst på kostdoktorn.se och vill gärna att ni berättar vad ni önskar att ni visste när ni började el vad ni tycker är viktigt för att det ska fungera. kommer inte motionera så mkt just nu. men det kommer... hur stora port ska man äta?

tipsa gärna om tex färdig bea som är ok för lchfare..tusen tusen tack på förhand!

• Svar på tråden lchf start. tips mottages mer än gärna!!!
  • anastaciak

Hej, jag har det senaste året gjort en viktresa på -25kg med LCHF, det vore skoj om likasinnade hittade fram till mig, både de som kämpar på tappert och de som redan är i mål. Vi kan inspirera och motivera varandra =)

Tycker att kostdoktorn och 56kilo var ett riktigt bra tips, började själv där. Kolla även matrevolutionen på Youtube och kika in på kolhydrater.ifokus.se, sen finns det en del facebookgrupper man kan gå med i med.

Bloggen är relativt nystartad och tanken är att den kommer att fyllas på med alla recept, ideèr, tankar och annat jag har samlat på mig under den gångna viktresan.

Good luck! du kommer inte att ångra dig

http://anastaciak.blogg.se

• mrszat

Vågen visade - 3kg på dag 7. Dag 8 visade den 0,5 upp???? Och nu dag 14 så e den fortfarande på 0,5 upp??? Jag har inte ändrat nåt el unnat mig nåt.. Lagom kul

Svar på tråden lchf start. tips mottages mer än gärna!!!