• Anonym (Besymer med ögonen)

Glasögon - Oaktrativt för kvinnor. Män som inte har glasögon går före?

Jag har problem med långsynt. Och behöver glasögon, men har länge tvekat då jag har låg självkänsla och vill gärna inte stötta bort kvinnor. Nu när jag dessutom känner att jag gärna vill binda mig och är redo vill jag absolut inte subba chansen med en bra kvinna som skulle passa bra som moder.

Jag vill ha en mogen, intelligent kvinna. En attraktiv kvinna.

Men tänk om jag skulle stötta bort henne på grund av att hon ser att jag har dålig syn och inte är perfekt.

En person som inte har glasögon kanske går före mig, och hon glömmer bort mig? Stöter bort mig.

Jag vill att kvinnorna skall vara totalt ärliga och svar mig era tankar om män som har glasögon.

Tack på förhand!

• Svar på tråden Glasögon - Oaktrativt för kvinnor. Män som inte har glasögon går före?
  • Ramborg

Jag tror knappt jag känner en enda vuxen människa som inte har glasögon eller kontaktlinser.

42.
  • Anonym (paco)

Glasögon eller inte har ingen betydelse.

• Mamori

Det spelar ingen roll alls. Ha snygga glasögon bara. Trivs du inte med det kan du alltid laserskrivare, det gjorde jag.

• Mamori

laserskrivare = laseroperera

• Anonym (whocares)

Om kvinnan nobbar dig för att du har glasögon tvivlar jag på att hon är mogen och intelligent förstås. Klart du ska ta hand om din syn, den ska hålla ganska länge.

• NKmamma

Att ha glasögon är inget unikt eller är ovanligt.
    Du vet att ingen är perfekt va? Den kvinna som stör sig på att du har glasögon är det nåt fel på.
    Slappna av och gläd dig åt att du kommer se bättre med glasögon.

• Anonym (Pepp)
    Anonym (Besymer med ögonen) skrev 2014-08-11 23:37:38 följande:

Jag har problem med långsynt. Och behöver glasögon, men har länge tvekat då jag har låg självkänsla och vill gärna inte stötta bort kvinnor. Nu när jag dessutom känner att jag gärna vill binda mig och är redo vill jag absolut inte subba chansen med en bra kvinna som skulle passa bra som moder.

Men tänk om jag skulle stötta bort henne på grund av att hon ser att jag har dålig syn och inte är perfekt.

En person som inte har glasögon kanske går före mig, och hon glömmer bort mig? Stöter bort mig.

Jag vill att kvinnorna skall vara totalt ärliga och svar mig era tankar om män som har glasögon.

Tack på förhand!

Jag har glasögon, min man har glasögon, våra barn har glasögon, både mina föräldrar och min makes föräldrar har glasögon, min bror har glasögon, min syster och hennes man har glasögon. Vad är det för konstigt med det? Välj ut ett par snygga bågar och kör!
  • Jolita

Jag tycker det är hett med ett par plastbågar i större format på både män och kvinnor. Kör på bara!

Man vet aldrig när man kan behöva ett schysst järnrör
  • Anonym (Sexigt)

Otroligt sexigt med män som bär glasögon. Utstrålar självförtroende och manlighet för mig.

• Sansa Snark

TS, du tänker helt fel från början. Om en kvinna inte vill ha dig, så vill hon inte ha dig. Det kan bero på din glasögon eller att ni har olika filmsmak, och vilket det var kvittar. Hon får välja vem hon vill, även om du tycker det är "orättvist". 

För övrigt så tycker jag ett par väl valda bågar på en man är kan vara både snyggt och charmigt!

• Jaded
    Anonym (Besymer med ögonen) skrev 2014-08-11 23:37:38 följande:

Tack på förhand!

Du verkar lite konstig. Jag hade valt bort dig för det, inte för att du har glasögon. Glasögon är generellt väldigt snyggt. Och oerhört vanligt förekommande i ansiktet på individer av båda könen.
  • Anonym (Pepp)

TS. Ta dig själv som utgångspunkt. Tycker du att kvinnor som bär glasögon är osexiga? Skulle du välja bort en kvinna pga att hon har glasögon? Om inte, varför skulle kvinnor välja bort dig pga glasögon?

Svar på tråden Glasögon - Oaktrativt för kvinnor. Män som inte har glasögon går före?