• Anonym (Drömmaren)

Har ett förhållande med en kille men drömmer om att ha sex med en tjej

Lever ett väldigt bra förhållande tillsammans med min sambo som är kille, vi har varit ihop i tre år. Är relativt ung(22 år). MEN det är så att på senaste tiden har jag börjat få upp ögonen på tjejer, kan tycka de är så sjukt vackra och jag kollar mer än gärna på lesbisk porr. Nu kollar jag inte det så ofta men när jag väl gör det njuter jag. Har lite tröttnat på det manliga könet trots jag har bra sex med min sambo. Dock känns det som det fattas det lilla extra, som i mitt fall då är att jag så gärna skulle vilja testa ha sex med en tjej. Vet inte om detta bara är sexuellt men jag antar det.

Någon som är eller har varit med om samma situation? Kan man dras så pass sexuellt till tjejer men utan vara bi eller lesbisk?

Skulle vara kul att prata med någon som upplevt samma :)

• Svar på tråden Har ett förhållande med en kille men drömmer om att ha sex med en tjej
  • Anonym (Längtar också)

Åh vad jag känner igen mig! Jag är tillsammans med samma man sedan många år tillbaka. Före honom testade jag att ha sex med några tjejer och gillade det verkligen. Nu är jag SÅ sugen! Är ju precis som du beskriver det, kvinnokroppar är så vackra och sexiga och jag kollar gärna på porr med bara kvinnor eller gärna två kvinnor och en man. Jag har berättat för min man om min längtan och har t o m föreslagit att vi ska bjuda in en tjej till vår säng men han vill inte... Jag har länge hoppats att jag skulle lyckas övertala honom men nu börjar jag bli tveksam... Funderar i hemlighet på att mysa med en tjej om jag får tillfälle... Skulle aldrig vara otrogen med en kille men på något sätt känns det inte lika förbjudet med en tjej,,, man behöver ju inte gå "hela vägen"...

• Anonym (Drömmaren)
    Anonym (Längtar också) skrev 2014-08-09 16:51:21 följande:

Åh vad jag känner igen mig! Jag är tillsammans med samma man sedan många år tillbaka. Före honom testade jag att ha sex med några tjejer och gillade det verkligen. Nu är jag SÅ sugen! Är ju precis som du beskriver det, kvinnokroppar är så vackra och sexiga och jag kollar gärna på porr med bara kvinnor eller gärna två kvinnor och en man. Jag har berättat för min man om min längtan och har t o m föreslagit att vi ska bjuda in en tjej till vår säng men han vill inte... Jag har länge hoppats att jag skulle lyckas övertala honom men nu börjar jag bli tveksam... Funderar i hemlighet på att mysa med en tjej om jag får tillfälle... Skulle aldrig vara otrogen med en kille men på något sätt känns det inte lika förbjudet med en tjej,,, man behöver ju inte gå "hela vägen"...

Känns så jäkla skönt att höra om någon i samma situation. Tänker exakt likadant om att jag skulle kunna ha det med en tjej men ändå aldrig med en kille då det verkligen känns som otrohet. Vart i Sverige befinner du dig, ålder?:) skulle vara så kul att höras, att få prata av sig lite med en tjej som tänker i samma banor.
  • Miss Sunshine

Drömmaren - inboxa mig, Miss Sunshine :)

Lycklig kvinna som njuter av spänningen i livet :D
  • Anonym (Drömmaren)
    Miss Sunshine skrev 2014-08-10 05:04:37 följande:

Drömmaren - inboxa mig, Miss Sunshine :)

Din sida finns inte? :(
  • Jaded
    Dinglande kotten skrev 2014-08-07 08:02:06 följande:

Sjuka förhållanden flera verkar ha.. Håll er till den ni valt att leva med ist!

Du har en tråd där du skriver att du är gay men lever ihop med en kvinna.

Sopa rent framför din egen dörr innan du börjar fördöma andra. Här rör det sig f ö om fantasier. Knappast ett likställt svek.
  • Anonym (L)

Hej!

Förstår precis vad du menar!

Jag kollar enbart på lesbiskt porr dom fåtal gånger jag kollar. Men jag har en teori kring detta & det är att i porrfilm så fokuseras det mest på mannen (vad jag har märkt) & det är så hårt sex osv. Tjejerna kan ju inget annat än att fokusera på det kvinnliga så det ser mycket skönare ut ...

Men iaf.. Har också börjat fantisera om att har sex med en tjej på riktigt. Blir så extremt kåt av tanken så de finns inte. Vet inte varför jag har börjat tänka på detta nu så intensivt.

Om jag tänker tillbaka när jag vad yngre (är 21 nu) typ 17/18 så strulade jag med tjej & var så sjuuuukt attraherad av henne, tryckte senare på kvällen upp henne mot väggen & tog på hennes bröst å strula upp henne och tänkte att jag så gärna ville få av henne kläderna & bara ta på henne. Men efter den kvällen har jag inte tänkt på något sånt eller reagerat att jag kände så förens nu när jag börjat tänka på tjejer.

• Anonym (Drömmaren)
    Anonym (L) skrev 2014-08-10 15:56:30 följande:

Hej!

Förstår precis vad du menar!

Jag kollar enbart på lesbiskt porr dom fåtal gånger jag kollar. Men jag har en teori kring detta & det är att i porrfilm så fokuseras det mest på mannen (vad jag har märkt) & det är så hårt sex osv. Tjejerna kan ju inget annat än att fokusera på det kvinnliga så det ser mycket skönare ut ...

Men iaf.. Har också börjat fantisera om att har sex med en tjej på riktigt. Blir så extremt kåt av tanken så de finns inte. Vet inte varför jag har börjat tänka på detta nu så intensivt.

Om jag tänker tillbaka när jag vad yngre (är 21 nu) typ 17/18 så strulade jag med tjej & var så sjuuuukt attraherad av henne, tryckte senare på kvällen upp henne mot väggen & tog på hennes bröst å strula upp henne och tänkte att jag så gärna ville få av henne kläderna & bara ta på henne. Men efter den kvällen har jag inte tänkt på något sånt eller reagerat att jag kände så förens nu när jag börjat tänka på tjejer.

Ja verkligen håller med dig och känner samma sak, är så sjukt sugen på att få testa. Har också strulat med en tjej men aldrig tagit på bröst eller mer. Det hade ju varit lite av en dröm att få göra det. Har inte heller funderat så mycket på detta innan utan det har kommi nu och kommer bara mer och mer. :) vad kul att vi är i ungefär samma ålder! Skulle vara kul att prata vidare, om du känner för det?
  • Anonym (L)
    Anonym (Drömmaren) skrev 2014-08-10 18:22:50 följande:

Ja verkligen håller med dig och känner samma sak, är så sjukt sugen på att få testa. Har också strulat med en tjej men aldrig tagit på bröst eller mer. Det hade ju varit lite av en dröm att få göra det. Har inte heller funderat så mycket på detta innan utan det har kommi nu och kommer bara mer och mer. :) vad kul att vi är i ungefär samma ålder! Skulle vara kul att prata vidare, om du känner för det?

Ja men absolut de kan vi! :)
  • Anonym (L)
    Anonym (L) skrev 2014-08-10 18:45:22 följande:

Ja men absolut de kan vi! :)

Puella heter jag :)
  • Anonym (Drömmaren)
    Anonym (L) skrev 2014-08-10 19:54:59 följande:

Puella heter jag :)

Vad kul! Hittade inte vart någonstans man söker efter medlemmar så jag skrev ett meddelande till dig, hoppas det funkar. Har du fått något?:)
  • annorledes

Definitionen av otrohet är tydligen jävligt dålig när det kommer till att testa sex med samma kön.

Sex med någon annan än den man är med är otrohet om man nu inte ömsesidigt kommit överens om annat.

Att man inte får känslor annat än sexuellt spelar ingen roll. Precis samma ursäkt som alla otrogna har.

• Anders 386
    annorledes skrev 2014-09-03 13:48:10 följande:

Definitionen av otrohet är tydligen jävligt dålig när det kommer till att testa sex med samma kön.

Sex med någon annan än den man är med är otrohet om man nu inte ömsesidigt kommit överens om annat.

Att man inte får känslor annat än sexuellt spelar ingen roll. Precis samma ursäkt som alla otrogna har.

Ja, otrohet betyder ju att man gör det i hemlighet utan partnerns vetskap, så självklart är det otrohet. Men jag skulle inte vara helt främmande för att låta min fru testa tjejsex, tycker det är en helt annan sak än om hon låg med en annan man. Jag skulle också kunna tänka mig att testa killsex, det är liksom inte något hot mot förhållandet utan mer kul experimenterande. 
    Det är alltså stor skillnad på sex utanför förhållandet om det sker med samma eller motsatt kön - men om det sker med partnerns ovetskap är det förstås otrohet. (Men otroheten kanske skadar förhållandet mindre när det sker med samma kön?)
  • annorledes
    Anders 386 skrev 2014-09-03 15:06:04 följande:

Ja, otrohet betyder ju att man gör det i hemlighet utan partnerns vetskap, så självklart är det otrohet. Men jag skulle inte vara helt främmande för att låta min fru testa tjejsex, tycker det är en helt annan sak än om hon låg med en annan man. Jag skulle också kunna tänka mig att testa killsex, det är liksom inte något hot mot förhållandet utan mer kul experimenterande. 

Det är alltså stor skillnad på sex utanför förhållandet om det sker med samma eller motsatt kön - men om det sker med partnerns ovetskap är det förstås otrohet. (Men otroheten kanske skadar förhållandet mindre när det sker med samma kön?)

Jag lovar att det är lika jobbigt om inte värre, nu kan jag iofs inte säga mer än hur det är med en man som varit med en annan man.

Då har man helt enkelt sämre känsla för att duga å räcka till. Finns ju en del fysiologiska omöjligheter att konkurrera emot.

Svårare att bygga upp självförtroendet i sängen igen och att släppa loss.
  • Anders 386
    annorledes skrev 2014-09-03 15:52:12 följande:
    Jag lovar att det är lika jobbigt om inte värre, nu kan jag iofs inte säga mer än hur det är med en man som varit med en annan man.

Då har man helt enkelt sämre känsla för att duga å räcka till. Finns ju en del fysiologiska omöjligheter att konkurrera emot.

Svårare att bygga upp självförtroendet i sängen igen och att släppa loss.
    Du har nog rätt vid närmare eftertanke...  Eftersom jag inte råkat ut för det är det lätt att svara utan att verkligen fundera på hur det skulle vara - men nu fick du mig att fundera lite mer allvarligt på det.  Jag backar..
Svar på tråden Har ett förhållande med en kille men drömmer om att ha sex med en tjej