Varför är de flesta i de största forumen för SD?
Alla vanliga stora forum verkar ha en majoritet för SD och kan bero på att de andra inte kan debattera sakligt
Alla vanliga stora forum verkar ha en majoritet för SD och kan bero på att de andra inte kan debattera sakligt
SD är bra på att göra sitt intryck på nätet. Det skulle säkert även vara mer diskussioner i verkliga livet om SDare där inte var rädda för att förlora arbete, vänner eller bli trakasserade för sina åsikter.
På nätet kan man dock vara anonym. Detta tillsammans med att SD har många yngre, politiskt engagerade män i sitt läger gör att de syns rätt mycket på nätet.
Om Runes och grind är i form kan de nog stå för en tredjedel av inläggen en dag. Det blir lite snedfördelat då.
Det enda jag bryr mig om är att SD kommer att göra ett kanonval i höst. Garanterat. Jag längtar att få lägga min röst och kommer att förtidsrösta dag ett.
Jag tror det handlar om att du har möjlighet att vara anonym här. Och så kan man testa sina teorier här innan det riktiga valet.
Medlemmarna i SD-sekten ser det som sin främsta möjlighet att få gnälla obehindrat.