Det börjar bli våldsamt igen...
Hej, Okej så.. jag har skrivit ett inlägg tidigare om det här. Min storebror (15, jag är ett år yngre lillasyster) är väldigt våldsam och aggressiv. Jag trodde att det hade lugnat ner sig ett tag, men nu börjar det igen. Han följer inte med oftast när vi åker tex till vårat landställe eller utomlands, men nu följde han med till landet och tog med en kompis. Det gick bra de första dagarna men nu börjar han skrika åt alla "gå och döda dig själv" "alla hatar dig och ingen kommer sakna dig om du är borta" "f*ck you jävla f*cktard" osv. Jag brukar säga till mig själv att saker kommer bli bättre, att jag kan stå ut men nu orkar jag bara inte längre. Han blir våldsam och aggressiv för typ minsta lilla sak, och tar sönder saker och skriker. Jag skäms, hela tiden. Och nu när han har en kompis här som får vittna allting så mår jag bara illa av att han ens orkar. Han hotar allt och alla, inte en trevlig person alls. Mina föräldrar säger till honom men han fortsätter skrika och svära. Han har alltid varit sån, iaf så länge jag kommer ihåg.
Snälla, finns det nån som vet vad jag kan göra? Jag orkar verkligen inte längre..