Kan hans familj acceptera mig trots kärleken till exet ?
Hej! Är en tjej som är tillsammans med en kille som har ett barn. Han och hans ex har varit separerade i 5 år. Hans ex har ny man och ett nytt barn.
Min killes systrar, har en jättefin relation med hans ex.
De träffas privat, pratar i telefon, smsar, skriver, säger jämnt komplimanger och skickar hjärtan till varandra.
Jag alltid tyckt det är jättebra och väldigt fint att de fortfarande har en sån respekt och fin relation till varandra. Det trots allt barn iblandat.
Nu har jag kommit in i bilden öppet ( jag var inte offentlig i hans familj från början )
Hans systrar avvisade mig och skrev hotmejl när de fick veta om mig. Min kille har varit singel i 5 år, borde dom inte vara glada åt hans skull?
Hur ska jag förhålla mig till det här med att de nu vet om mig men tydligt inte vill ha mig i bilden.
Är jag nojig att de aldrig kommer acceptera eller tycka om mig så som du tydligt accepterat hans ex, och fortfarande gör.
Någon som kan ge mig råd hur jag ska tänka och varför känner jag mig orättvist behandlad när de öser på komplimanger till hans ex.
Det finns ju ingen risk att dom två kommer gå tillbaka till varandra någonsin. Vill inte vara osäker och haka på mig över en sån här fjantig sak...