Sådan djup sorg - Så mycket och stora ambitioner - Söker stöd - Snälla hjälp mig
Jag söker stöd. På grund av min ensamhet har jag ingen som helst som jag kan vända mig till för att få den stöden jag vill ha, hjälp mig med mitt problem. Kanske någon som har någon lösning. Det kanske inte är så farligt som jag tror?
På grund av mitt tillfälliga psykiska tillstånd så kan jag då inte tänka riktigt klart. Därför vänder jag mig till mer friska människor. Och till människor som inte var är så vilsen som jag.
Nåväl - Nu skall jag börja. Jag fantiserar då & då att bli ung igen. Jag är tjugoett år och känner att jag har sådan liten tid över. Allt måste gå till skolan. och på tal om inte pengarna.
Mina fantasier går ut på att jag blir tio år igen. Vilket jag då börjar på aktiviteter. Vilket jag inte gjorde som barn.
Jag fantiserar om att jag är to år och börjar på olika föreningar. Så som teater, sång, dans och clown.
Jag vill så himla gärna lära mig använda rösten väl, vilket är alltså sång lektioner riktigt bra. Teater, jag har stora ambitioner om att bli skådespelar. Och hålla på med clown som hoppy. Dans är nog endast som ett bonus för att få talang, så att säga.
Nu är jag tjugoett år som sagt. Skall börja i en teater folkhögskola i en liten ort. Där finns det absolut ingen som helt förening som lär ut akrobatik/clowneri.
Jag vet inte hur jag skall hinna med att lära mig allt jag vill lära mig. Sång, clowneri/akrobatik. Dans tror jag inte jag skulle börja i, då jag endast ser det som ett bonus. Men det skulle nog vara kul att kunna ha det som en finns redskap i backfickan.
Och hur får man tag i all pengar.
Jag vill bara bli ung igen. Jag fick lite små idéer under när jag skrev detta. Så detta kändes absolut skönt att skriva av sig. Det hjälpte mig att tänka lite klarare. Men jag skall ändå trycka på knappen ''Starta tråd''. Jag känner att jag vill ha stöd, förslag.
Så...
Tack på förhand!