• junior 2007

förlorade mitt barns pappa

Jag är gravid i v 16 och jag o min pojkvän va så glada...
    han trodde inte nåt va sant förrän vi gjorde kub .
    han va så lycklig...
    en kväll skulle han sova i sin lägenhet o böja packa ...
    han vaknade inte igen.......
    fattar inte nåt....
    saknar honom.....
    begravningen var igår ..o allt e overkligt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-07-06 00:03
    TACK ALLA FINA...
    TACKSAM FÖR ERT STÖD O ANNAT

TACKSAM OM DEM SOM VERKAR MÅ BRA I ANDRAS SORG , INTE VÄLJER MITT INLÄGG-----

• Svar på tråden förlorade mitt barns pappa
  • Anonym (sorg)

Får beklaga sorgen.

Men du får se det som så att han kommer ju åter i ditt barns hjärta.

Som många som tror på livet efter döden säger:

Oftast innan eller strax efter en födsel går en släkting bort och barnet som föds blir av samma kön.

Så släktingen födes på nytt i en annan kropp utan att veta det.

• DeadAmerican
    molly1989 skrev 2014-07-05 16:42:54 följande:
    Ja for hon kommer sakert att ma mycket battre om hon gor abort? Abort sa sent ar ingen kul upplevelse, de fa som gor abort sa sent har vanligen inget val eller kanner sig extremt pressade.
    jag namnde de som anlternativ eftersom att folk ska fa veta vilka rattigheter de har. forstar du?
  • Hockeyfrissa
    DeadAmerican skrev 2014-07-05 16:50:38 följande:
    jag namnde de som anlternativ eftersom att folk ska fa veta vilka rattigheter de har. forstar du?
    Om man vill vara vänlig o upplysa folk om deras rättigheter så vore det bra om man hade koll på fakta. 
    Sen är det rysligt osmakligt att skriva om abort i den här tråden, det fattar vem som helst med lite innanför pannbenet. 
  • DeadAmerican
    Hockeyfrissa skrev 2014-07-05 16:52:53 följande:
    Om man vill vara vänlig o upplysa folk om deras rättigheter så vore det bra om man hade koll på fakta. 
    Sen är det rysligt osmakligt att skriva om abort i den här tråden, det fattar vem som helst med lite innanför pannbenet. 
    Okej, du med koll. Vad är fel? Nej juste. Kolla fakta innan du kritiserar fakta.

Nej det är inte osmakligt. Det hör till ämnet för tråden.
  • Hockeyfrissa
    DeadAmerican skrev 2014-07-05 16:54:45 följande:
    Okej, du med koll. Vad är fel? Nej juste. Kolla fakta innan du kritiserar fakta.

Nej det är inte osmakligt. Det hör till ämnet för tråden.
    Man fri abort fram till v 18, ingen ansökning behövs. 
    Ämnet för tråden är sorgen som ts känner över sin förlorade pojkvän, inte abort. Så lägg av nu. 
  • MiiaMaria
    DeadAmerican skrev 2014-07-05 16:50:38 följande:

Är väl inte det första man skriver till en människa i hennes tillstånd?!!

Har du ingen känsla för timing lr finkänslighet?

Jag tror nog hon är väl medveten om sina rättigheter och om inte så tar hon reda på det när hon känner sig mogen.

Peace/Love/Respect
  • Unis

Jag beklagar din pojkväns bortgång. 

• Emmaveronica
    DeadAmerican skrev 2014-07-05 17:00:21 följande:
    Ja men då så! Ännu lättare...
    MiiaMaria skrev 2014-07-05 16:57:53 följande:Är väl inte det första man skriver till en människa i hennes tillstånd?!!

Har du ingen känsla för timing lr finkänslighet?

Jag tror nog hon är väl medveten om sina rättigheter och om inte så tar hon reda på det när hon känner sig mogen.

Peace/Love/Respect
    Va ska man skriva i den här tråden då? Jag kom med lite praktiska tips. Sluta grina.

American what so ever gör dig själv och resten här inne en tjänst och lämna tråden, vad du ens gör inne på -"FAMILJE liv" övergår mitt förstånd. Att du inte skäms. Och vadå "praktiskt" sorgliga ursäkt till människa.
  • Emmaveronica

Beklagar verkligen, du får ändå även om det är svårt nu att se mycket positivt, så har han lämnat efter sig den finaste gåvan som någon kan ge <3 styrke kramar <3

• DeadAmerican
    Emmaveronica skrev 2014-07-05 22:02:54 följande:
    American what so ever gör dig själv och resten här inne en tjänst och lämna tråden, vad du ens gör inne på -"FAMILJE liv" övergår mitt förstånd. Att du inte skäms. Och vadå "praktiskt" sorgliga ursäkt till människa.
    Varför skulle jag inte få vara på FAMILJE liv?
    Och det var ett praktiskt tips!
  • molly1989
    DeadAmerican skrev 2014-07-05 17:00:21 följande:

Ja men då så! Ännu lättare...Va ska man skriva i den här tråden då? Jag kom med lite praktiska tips. Sluta grina.

Praktiska tips angaende abortrattigheter till en gravid kvinna som sorjer sin pojkvan? Dessutom felaktiga tips, spelar iofs ingen roll. Du ar antingen totalt empatilos eller bara intelligensbefriad, eventuellt en kombination.
  • DeadAmerican
    molly1989 skrev 2014-07-05 22:18:20 följande:
    Praktiska tips angaende abortrattigheter till en gravid kvinna som sorjer sin pojkvan? Dessutom felaktiga tips, spelar iofs ingen roll. Du ar antingen totalt empatilos eller bara intelligensbefriad, eventuellt en kombination.
    Sluta hoppa på mig, det är emot familjelivs regler.
  • molly1989

Det var inte ett pahopp, bara att konstaterande. Forstar du inte sjalv hur osmaklig, empatilos och totalt onodig din abortkommentar var I sammanhanget?

• Emmaveronica
    DeadAmerican skrev 2014-07-05 22:11:30 följande:
    Varför skulle jag inte få vara på FAMILJE liv?
    Och det var ett praktiskt tips!
    Skrev inte att du inte får vara här skrev att det övergår mitt förstånd vad du GÖR här. Och vad menar du var så praktiskt med ditt såkallade "praktiska förslag" ???
  • Emmaveronica
    DeadAmerican skrev 2014-07-05 22:46:22 följande:
    Jaha att det övergår ditt förstånd kan jag förstå Drömmer
    Fruktansvärt omogen. En 5 åring uppför sig bättre än vad du gör. Så med det säger jag.- lycka till i livet framöver, det lär behövas så som du får dig själv att framstå. :)
  • DeadAmerican
    Emmaveronica skrev 2014-07-05 22:55:59 följande:
    Fruktansvärt omogen. En 5 åring uppför sig bättre än vad du gör. Så med det säger jag.- lycka till i livet framöver, det lär behövas så som du får dig själv att framstå. :)
    Tack så mycket! Behöver all lycka jag kan få Glad
  • Anonym (samma)

Beklagar TS! Jag gick igenom precis samma sak får nåt år sedan. Kan berätta att du får barnpension och efterlevnadsstöd av försäkringskassan, du ansöker om det redan nu så får du det utbetalt retro när barnet föds. (kan vara så att ett krav är att ni var sambos, kolla upp de!)

Svar på tråden förlorade mitt barns pappa