• snöboll1

Sena missfall - utredning Aten

Hej!
    Finns det någon som haft sena upprepade missfall och gjort immunologisk utredning i Aten? Eller någon som vet om immunologiska problem även kan ligga bakom sena missfall?

• Svar på tråden Sena missfall - utredning Aten
  • snöboll1

Haha, ja det var ju ju just det... Alltså lite för många inlägg att läsa igenom :) Tänkte ta en snabbare väg ;)

• Zinfandel

Då är de snabba svaren på dina frågor ja och ja Glad Men du kommer att tjäna på att ta dig igenom tråden, du kommer att ha så många frågor på vägen och där finns i stort sett alla svar. Jag lovar, det är värt det, här finns inga genvägar {#emotions_dlg.flower}

• Vilaa

Hej!

Japp =) Jag har nyligen varit i Aten, dock har jag bara haft ett riktigt sent missfall i vecka 15, dom andra runt v 5-12 men det var oerhört lärorikt och jag tror definitivt på att det är en del av svaret. PM:a mig om du vill veta mer eller kika lite i tråden, du behöver inte läsa alla inlägg =)

• snöboll1

Tack Zinfandel. Jag har spenderat många timmar läsandes och skrivande på forum under de åtta år vi kämpade för att få barn och vet att det inte finns genvägar...  Min känsla då var att det framförallt var par som misslyckades med ivf eller drabbades av tidiga missfall som kunde bli "hjälpt via Aten". Jag var nu lite nyfiken om även par med upprepade sena mf har blivit hjälpta och då jag tror att de kanske inte är så många så chansade jag på att få napp här istället för att läsa alla 20000 inlägg. Vi har nu fått ett efterlängtat barn på annat sätt och jag tror inte att jag vill ge mig in på detta men ändå intresserad så klart utifall...
    Vilaa, kanske pm:ar dig!

Svar på tråden Sena missfall - utredning Aten