• gladtjeej

Följas åt sista tiden? BF juli.

Jag undrar om ni som har BF i juli vill följas åt sista tiden? Jag bara går och väntar på känningar. Har BF 4/7.

• Svar på tråden Följas åt sista tiden? BF juli.
  • Blomma

Idag är det verkligen jobbigt väder här i söder. Ena stunden är det strålande 28 grader kvavt och strålande sol för att nästa stund bli åska och extremt regnoväder, tror till och med att det haglade här innan. Jag svettas som ett djur och vill bara att lillen ska komma ut. Tyvärr många dagar kvar till en Bf på den 29/7.

• Majken 410

Vi har haft samma väder i Stockholms området. 
    Riktigt jobbigt. 

Jag är ändå extremt tacksam för att jag inte alls känner mig stor och klumpig med BF 13:e. Men svullen vänster fot börjar bli mitt "problem". 

Varken högläge eller vätska hjälper. 

• chokladgroda
    Anna J01 skrev 2014-07-06 17:25:08 följande:
    Å grattis!! Va härligt att det gick så bra men det måste ha varit en smärtsam timme med så snabbt öppningsförlopp. Starkt jobbat! smile1.gif
    Tack för alla grattis!

Ja det var väldigt tufft och extremt smärtsamt men sååå skönt när det äntligen var över. Såhär i efterhand är jag glad att jag fick ta en enorm mängd smärta under kort tid istället för tvärtom för är väldigt pigg och mår bra i kroppen. Var uppe och gick en timme efteråt och känns inte ens att jag har fött barn, inte det minsta öm någonstans. Första förlossningen tog ca 4 h men krystade i en timme vilket var extremt uttröttande istället och efter den förlossningen fick jag kissa i duschen i en vecka och badda när jag skulle torka mig. Skönt att slippa nu.

Han är 49 lång och vägde 3445. Tror egentligen att jag var lite längre gången då jag blev flyttad 3 veckor på RUL vilket inte alls stämde med när jag plussade :)
  • gladtjeej

Igår kväll föddes vår tös 8 dagar efter BF! Hade en jättebra förlossning och mår jättebra idag.

• Malima

Grattis!!!!

Själv är jag bf+3nu och väntar, väntar och väntar. Det är nästan så att jag gråter varje morgon när jag inser att " Nähe, inte idag heller!"

Men- den som väntar på något gott sägs det juh! Och vad spelar dessa dagar för roll när h*n väl är här!?

• my2girls

Grattis! Jag är på Bf -11 idag, har blivit så trött de senaste dagarna Zzzz. Har googlat och googlat och inser att många går över med nr 3. Blä!

• Majken 410

Beröring, massage och hårkluppning satte igång min förlossning vill jag lova!!

Hon föddes i torsdags!

• Malima

Grattis Majken 410! Själv går jag fortfarande och väntar otåligt...bf+5 nu och inte mkt till känningarð??

• Malima

Lillebror är här! Han föddes igår kväll kl.19.27, efter en fantastisk förlossning, på bf+9.
    Dryga 3kg tung och 49lång.
    Nu väntat vi ivrigt på att storebror ska komma och hälsa på!

• Frida Andersson
    Malima skrev 2014-07-19 09:15:02 följande:

Lillebror är här! Han föddes igår kväll kl.19.27, efter en fantastisk förlossning, på bf+9.

Dryga 3kg tung och 49lång.

Nu väntat vi ivrigt på att storebror ska komma och hälsa på!

Grattis!!
  • Trasan87

Grattsi grattis!!
    4 dagar kvar till bf. Känner ingenting som skulle vara på G .
    Ni som fött, kände ni något speciellt dagarna innan?

Bf - 23 juli 2014, vår första
  • Malima

Jag gick på toa hur många ggr som helst!! Sen hade jag en del förvärkar natten innan det drog igång på allvar!

Svar på tråden Följas åt sista tiden? BF juli.