• Anonym (sitter fast i skiten)

Ung Mamma som förlorade min dotter för alkoholmissbruk

Förlorade min dotter som är 1 år pågrund av att jag missbrukar alkohol, inte varje dag. Men flera gånger i veckan.

Nu fick soc reda på detta pg att de hände en grej med familjen som gjorde att jag drack mig svin packad o ringde en i familjen som kom direkt. O sen minns jag inte mycket mer de. sen blev soc kontaktad såklart, inte av familjen utan psyket.

O nu sitter jag här utan min älskade dotter.

Vill komma i kontakt med andra som också missbrukar alkohol ELLER JA HELST SÅNNA SOM HAR GJORT DE O TAGIT SIG UR. Eller har någon familjemeddlem som gör detta eller gjort. Snälla berätta.

De är inte synd om mig utan min familj, mina vänner, O MEST AV ALLT MIN DOTTER SOM JAG HAR SVIKIT.

Jävla alkohol förstööör, får återfall hela tiden... När ska detta helvetet sluta.

Ni får fråga de ni känner för. Självklart hatar jag migg själv............

• Svar på tråden Ung Mamma som förlorade min dotter för alkoholmissbruk
  • Anonym (sitter fast i skiten)

pufff

• Anonym (Nykterist)

Jag har aldrig haft problem med alkohol, men jag undrar om du inte har blivit erbjuden hjälp från soc i samband med att de tog din dotter? De kan väl hjälpa till och erbjuda hjälp/vård för missbrukare och dokumentera din nykterhet för att du på sikt ska kunna få tillbaka din dotter? Det kan vara vanskligt att försöka sluta själv.

• en blind vän

Hej du som sitter fast i skiten. Tråkigt det som har hänt. 
    Du verkar ju vettig när du skriver att det inte är synd om dig utan bara din familj och dotter. Men att du hatar dig själv är inte bra. Att du hatar dina handlingar kan jag förstå. Hur har du tänkt komma ur skiten? Hittills har det ju inte gått så bra. Har du tänkt att gå med Anonyma alkolister? eller en församling? Ensam är det inte lätt att bli nykter. AA är ju duktiga på att hjälpa. Om du går med i en församling så för du nya vänner plus en social kontroll av dig som kan hjälpa dig. De kan även hjälpa dig med att älska dig själv.

kram

,--o-o
Svar på tråden Ung Mamma som förlorade min dotter för alkoholmissbruk