• KimAnd

BF Augisti/September 2014 Söder om Stockholm?

Hej,
    Väntar mitt andra barn i september 2014. Har en son som är född i mars 2012.
    Jag bor söder om stan med sambo och vår son. 
    Är det några som bor i Stockholm och som väntar sina små hösten 2014 och vill dela detta med några andra som väntar barn? Senare kanske vi kan träffas för att promenera eller fika.

Jag har mått jättebra hittills i min graviditet  och längtar till förlossning för att få se det lilla gryn som finns i magen. Nån mer som är nyfiken?

• Svar på tråden BF Augisti/September 2014 Söder om Stockholm?
  • E2012smamma

Min första är också född mars 2012 och väntar en till september :)

Bor vid Liljeholmskajen i Sthlm så söder om

Sthlm kan man säga :)

• KimAnd

Vad kul! Ja det är verkligen söder om Stockholm :) När i September ska du ha?

• E2012smamma
    KimAnd skrev 2014-06-12 11:00:30 följande:

Vad kul! Ja det är verkligen söder om Stockholm :) När i September ska du ha?

Helt missat detta!

15/9

Du?
  • KimAnd

Jag är beräknad till 21/9. Spännande, då är vi ganska nära varandra. Var har ni planerat att föda? Vi tänker oss Huddinge.

• E2012smamma
    KimAnd skrev 2014-06-25 11:13:10 följande:

Jag är beräknad till 21/9. Spännande, då är vi ganska nära varandra. Var har ni planerat att föda? Vi tänker oss Huddinge.

Tror det blir Danderyd. Födde där sist.

Men ska på snittsamtal om 2 v så får vi se. Slutade m akut snitt sist efter igångsättning.

Men hört mkt mkt bra om Huddinge!!!
  • KimAnd

Vi födde på Huddinge förra gången och det var jättebra. Fick jättebra service och personalen lyssnade verkligen på mig.
    Aha, hoppas det går bra. Min förra förlossning tog en timme :)

• E2012smamma
    KimAnd skrev 2014-06-25 14:51:33 följande:

Vi födde på Huddinge förra gången och det var jättebra. Fick jättebra service och personalen lyssnade verkligen på mig.
    Aha, hoppas det går bra. Min förra förlossning tog en timme :)

Gud så skönt!!
  • saramy

Hej!

Jag bor i Årsta och är beräknad till den 5 augusti. Deth ar varit en bra graviditet, men nu börjar jag bli ordentligt trött!

Svar på tråden BF Augisti/September 2014 Söder om Stockholm?