• sarah

Någon med erfarenhet av amfetamin och/eller Xanor?

Jag gör research till ett arbete och behöver lite fakta/information om dessa två droger framförallt avvänjning av dem då jag själv har noll erfarenhet av droger. Har tänkt maila NA men det känns fånigt att störa dem med sådant så jag provar här. Någon som vet lite/mycket och har lust att hjälpa mig få lite fakta rätt? Hör av er, det går bra med inboxen. Förklarar självklar närmre vad jag ska ha informationen till om ni vill. 

• Svar på tråden Någon med erfarenhet av amfetamin och/eller Xanor?
  • Anonym (Kunskapsbanken.)

Men vad är det för information du vill ha?

Varför amfetamin och xanor?

Är xanor med för man använder det ibland, när man tänder av från amfetamin?

Här använder man i alla benzo även cannabis används som en avtändande.

Här får du lite fakta om amfetamin och benzo.

Amfetamin kan man aldrig av misstag ta överdos av, då en LD50 överdos är runt 10gram(oral konsumtion) för en normalbyggd människa.

Du kan äta, sniffa, IV eller ta det i analen, amfetamin går itne så bra att röka, då värmen förstör de aktiva ämnena.
    Vid längre konsumtion, så kan man bli paranoid och tro massa saker som folk är ute efter en.

Detta är mer vanligt om man kört i par år.

Xanor/benzo är vanligt, tillsammans med cannabis att tända av med efter en session med amfetamin.

Då man känner sig orolig i kroppen och svårt att sova.

Desto längre period och mer amfetamin man tagit, och hur snabbt inpå avslutad session.

Avgör hur kraftig denna blir.

Men det är här xanor och andra benzo´s kommer in och cannabis.

Att de använder dessa för kunna sova.

Benzo ensamt är väldigt svårt också att överdosera, men med alkohol eller morfinpreparat.

Med alkohol och morfinpreparat, så är det helt plötsligt inte så svårt att överdosera och dö.

Vi har ju halva Hollywood(av de som inte dött naturligt), dör av kombon morfin och benzo.

Heath Ledger var den som satte ett ansikte till detta, och efter honom(även före) så har vi många till som nu är döda och begravna pga denna kombo.

Var bara lite lätt info, vill du ha mer, så posta på bara.

Jag har kunskaper i de flesta traditionella droger och de problem kring dessa och fördelar som en del av dom har.

• Anonym (Batman)

ethar väl en del upplevelser och erefarenhet av dessa substanser Även många andra i denna tråd.. Vad vill du veta?

Svar på tråden Någon med erfarenhet av amfetamin och/eller Xanor?