Min kvinnliga kollega
Hej.
Skriver det här inlägget för att jag behöver höra vad ni tycker och hur ni skulle bedöma situationen.
Inte längesen jag påbörjade ett nytt och bra arbete vid sidan om mina studier.
Började en grupp på 14 tjejer och 2 killar. Alla i gruppen är utbildade eller utbildar sig till något väldigt bra.
Finns en kvinnlig kollega som väcker en glöd inom mig som jag inte trodde fanns. Jag är själv en kvinna. Vi är jämn gamla och hon är färdig utbildad och små känd i staden vi bor i. I början tyckte jag inget speciellt om henne men märkte efter att hennes blickar inte var vänskapliga. Jag går ju inte runt och känner så om kvinnor och utgår ifrån att få sånna blickar då jag har en kille och det har hon med men hon är otroligt vacker på alla sätt. Jag försökte att inte bemöta hennes flirt som jag då tolka det som som något speciellt utan ville bara vara trevlig och bli hennes vän.
Det har hänt flera gånger att hon kollat på mej på ett väldigt intensivt sätt och utgett vibrationer som verkligen får mig att dö inombords.
Idag blev allt ganska uppenbart. Vi har kommit varandra nära. Hon har pratat om sin kille och allt annat i hennes liv. Jag har stöttat henne och lyssnat. Men idag var vi ensamma där vi satt och vi brukar skämta väldigt mycket och skoja om vissa elaka tanter som finns på jobbet. Så vi skojar och skrattar mycket. Men idag sa hon på skämt att hon behövde sig en omgång. Jag sa att hon borde ringa sin kille så han kan hjälpa henne med det men hon sa nej av dej haha. Blev chockad men dog inombords för jag vill sååå gärna ha det med henne. Sen pratade vi om något annat och jag satt vid datorn och systemet hacka och jag sa herregud kom o slicka mej o hon skrattade bara och sa jag kommer. Då fick jag det bekräftat igen och jag ville testa henne för att se responsen. Jag sa kom då och hon bara log och pratade med sina vackra ögon. Sen höll vi på och pratade om en jobb grej och jag slängde gem på henne på skoj. Hon håller sin tröja öppen och visar sina bröst med bh på o skrattar. Sen sär hon på sina ben och vill stt ja träffar där. Jag skrattar och försöker träffa. Vill såååå gärna ha henne men vill ej förstöra en vänskap som jag tror kan bli stark. Men Hur skulle ni tolka allt detta? Hur är hennes sätt att tolka? Och slutligen är jag bisexuell?