• Anonym (bikupan)

berätta allt du vet om tjejsex!

Träffat en kvinna precis. Är dödskär! men vi har bara haft lite sex än så länge. Behöver få höra hur ni gör, ni lesbiska kvinnor! Varit hetero hela livet så detta är nytt för mig:)

vad gör ni i sängen? och finns d ngt jag borde känna till? så tacksam för era svar!

• Svar på tråden berätta allt du vet om tjejsex!
  • Anonym (Jodå)

Jag gillar tjejsex. Tjejer är faktiskt dom enda jag kan tänka mej att ha sex med. Killar bryr jag mej inte om, men tjejer... Mmmm... Så tjejsex är min melodi. Jag tror banne mej att jag är hetero!

• Ful Anka
    Anonym (bikupan) skrev 2014-05-30 14:10:02 följande:
    Träffat en kvinna precis. Är dödskär! men vi har bara haft lite sex än så länge. Behöver få höra hur ni gör, ni lesbiska kvinnor! Varit hetero hela livet så detta är nytt för mig:) vad gör ni i sängen? och finns d ngt jag borde känna till? så tacksam för era svar!
    Runksugen??
    This is my life and I don't care
  • lykantrophona

Jag är bi och har sex med både tjejer och killar. Men alltså, allt man kan göra med killar, förutom att då bli påsatt av hans penis, går ju att göra med tjejer. Oralsex, smekningar, nafsa, massera, smiska, sätta på med strap-on, hångla, gnugga könsorganen mot varandra... Jag menar, inte ligger väl kvinnor still och bara låter mannen knulla henne varje gång heteropar har sex heller.

• Anonym (Kåt)

69an

Slicka hennes fitta länge.

Suga på hennes bröst

Kbulla henne med en dildo

Gnida könsorganet mot hennes

Svar på tråden berätta allt du vet om tjejsex!