• Anonym (Babydom)

Kan det här vara de "löjligaste klänningar man kan hitta till sin Sissy Maid?

Jag vet uppriktigt sagt inte vilken av dem som får honom att krympa mest i självbild. Kanske den sista... Ge mig ett utlåtande.

• Svar på tråden Kan det här vara de "löjligaste klänningar man kan hitta till sin Sissy Maid?
  • Anonym (Ojojoj)

Det är det nog. Den nedersta är väl inte ens en klänning utan en vid blus?!

• Anonym (Ojojoj)

Funderar på att köpa en sån till min pojkvän. Han skulle nog uppskatta den.

• Anonym (Babydom)
    Anonym (Ojojoj) skrev 2014-05-29 08:55:46 följande:
    Funderar på att köpa en sån till min pojkvän. Han skulle nog uppskatta den.
    Ja. Eller inte. Men det spelar ju inte så stor roll om du sätter den på honom!
  • Anonym (Ojojoj)

Haha. Skulle inte tro han gick med på det.

• gaymarrige

åhhh va Hampus hade varit gullig i den sista, eller inte skulle nog fått sova på soffan i månader om jag kommit hem med en sån

• Anonym (Ojojoj)
    gaymarrige skrev 2014-06-03 00:49:40 följande:
    åhhh va Hampus hade varit gullig i den sista, eller inte skulle nog fått sova på soffan i månader om jag kommit hem med en sån

Ja den är så hemsk att den borde ge ett sådant straff.
  • lydigman
    gaymarrige skrev 2014-06-03 00:49:40 följande:

Skulle vara spännande att "tvingas" klä mig så.. Men tror inte det kommer hända med min fru, inte ens att jag vill det. Men kanske med någon annan om man hittade en kvinna som skulle gilla att ha mig som hembiträde ibland.
  • lydigman
    Anonym (Ojojoj) skrev 2014-07-15 13:34:14 följande:
    Du får nog leta länge innan du hittar någon som uppskattar det. Tjejer vill ha riktiga män. Inte fjompar.
    Jag vet, snyft
  • Anonym (Tjej som inte är som alla andra)
    Anonym (Ojojoj) skrev 2014-07-15 13:34:14 följande:
    Du får nog leta länge innan du hittar någon som uppskattar det. Tjejer vill ha riktiga män. Inte fjompar.
    Då ska jag ge dig en chock, jag är tjej men hatar manliga män! XD älskar lite smått tjejiga killar! Min kille kan till och med tänka sig att ha klänning på vårt bröllop och jag i kostym ist :3
  • Anonym (Ojojoj)
    Anonym (Tjej som inte är som alla andra) skrev 2014-08-07 01:25:49 följande:

Då ska jag ge dig en chock, jag är tjej men hatar manliga män! XD älskar lite smått tjejiga killar! Min kille kan till och med tänka sig att ha klänning på vårt bröllop och jag i kostym ist :3

Du kan väl sätta på honom en sån där då.
Svar på tråden Kan det här vara de "löjligaste klänningar man kan hitta till sin Sissy Maid?