• Anonym (feminist)

kvinnor är mäktigare än män

Jag är så trött på hur männen behandlar sina kvinnor :( KVINNOR BORDE HA HÖGRE LÖN ÄN MÄN. OM JAG HADE EN POJKVÄN SKULLE JAG BEHANDLA HONOM SOM SKIT

• Svar på tråden kvinnor är mäktigare än män
  • Ivan52x53

Jag hatar också män som behandlar sina kvinnor som skit. Men det betyder inte att du borde vara som de? Fokusera på att vara en bättre person än "de"...

• Anonym (feminist)
    Ivan52x53 skrev 2014-05-25 18:49:54 följande:
    Jag hatar också män som behandlar sina kvinnor som skit. Men det betyder inte att du borde vara som de? Fokusera på att vara en bättre person än "de"...

JAG TYCKER MÄNNEN SKA FÅ KÄNNA PÅ SIN EGEN MEDECIN. NU SKA DET VARA KVINNORNA SOM ÄR PÅ MÄNNEN
  • taquine

Måste du skriva med versaler? Varför skulle du behandla din pojkvän som  skit? Dom man älskar vill man väl behandla så bra som möjligt-
    Och klart lika lön för lika arbete vilket kön du än har.

If you're going trough hell, keep going/WC
  • Anonym (a)

Jaha? Gör det då? Vad är problemet? Det är väl bara att du börjar tjäna mer pengar och behandla folk som skit. Vad är det vi ska diskutera?

• Anonym (feminist)
    Anonym (a) skrev 2014-05-25 18:57:19 följande:
    Jaha? Gör det då? Vad är problemet? Det är väl bara att du börjar tjäna mer pengar och behandla folk som skit. Vad är det vi ska diskutera?

Är det inte orättvist att män har högre lön än kvinnor?
  • Anonym (feminist)
    taquine skrev 2014-05-25 18:57:13 följande:
    Måste du skriva med versaler? Varför skulle du behandla din pojkvän som  skit? Dom man älskar vill man väl behandla så bra som möjligt-

Och klart lika lön för lika arbete vilket kön du än har.

pojkvänner får man göra vad man vill med
  • Orkide

Alla män behandlar inte sina kvinnor som skit. Jag vet flera kvinnor som behandlar sina män som skit.
    Hur kan man önska något sådant. Eftersom jag inte ser vart tråden ligger så hoppas jag på sandlådan!

• Anonym (a)
    Anonym (feminist) skrev 2014-05-25 18:59:45 följande:

Är det inte orättvist att män har högre lön än kvinnor?
    För det första har jag aldrig varit med om att en man skulle ha högre lön än en kvinna om de gör samma arbete och är lika duktiga.
    Men känner man sig orättvist behandlad får man väl lösa problemet, svårare än så är det inte. har du dålig lön så byt jobb.
  • taquine
    Anonym (feminist) skrev 2014-05-25 19:00:51 följande:

pojkvänner får man göra vad man vill med
    Icke , 
    If you're going trough hell, keep going/WC
  • Anonym (feminist)
    Orkide skrev 2014-05-25 19:01:28 följande:
    Alla män behandlar inte sina kvinnor som skit. Jag vet flera kvinnor som behandlar sina män som skit.

Hur kan man önska något sådant. Eftersom jag inte ser vart tråden ligger så hoppas jag på sandlådan!

Kvinnor får behandla männen hur de vill men männen får inte behandla kvinnorna hur de vill
  • Anonym (feminist)
    taquine skrev 2014-05-25 19:03:12 följande:
    Icke , 

varför icke?
  • Anonym (a)
    Anonym (feminist) skrev 2014-05-25 19:04:34 följande:

Kvinnor får behandla männen hur de vill men männen får inte behandla kvinnorna hur de vill
    Nu är du avslöjad som en antifeministman.
  • Anonym (feminist)
    Anonym (a) skrev 2014-05-25 19:01:40 följande:
    För det första har jag aldrig varit med om att en man skulle ha högre lön än en kvinna om de gör samma arbete och är lika duktiga.

Men känner man sig orättvist behandlad får man väl lösa problemet, svårare än så är det inte. har du dålig lön så byt jobb.

jag är feminist och tycker kvinnor är mer värda än män
  • Anonym (feminist)
    Anonym (a) skrev 2014-05-25 19:05:27 följande:
    Nu är du avslöjad som en antifeministman.

Jag är kvinna och är emot antifeminism
  • Anonym (a)

varför uttrycker du dig som en antifeminst som vill smutskasta feminister då?
    Jag slår vad om att du är man runt 25 som röstar på sd.

• Anonym (feminist)
    Anonym (a) skrev 2014-05-25 19:10:03 följande:
    varför uttrycker du dig som en antifeminst som vill smutskasta feminister då?

Jag slår vad om att du är man runt 25 som röstar på sd.

OK OM JAG ÄR MAN VARFÖR VILL JAG DÅ BEHANDLA MÄNNEN SOM SKIT? JAG ÄR KVINNA OCH VILL ATT KVINNORNA SKA VARA STARKARE ÄN MÄNNEN
  • Anonym (a)
    Anonym (feminist) skrev 2014-05-25 19:13:11 följande:

OK OM JAG ÄR MAN VARFÖR VILL JAG DÅ BEHANDLA MÄNNEN SOM SKIT? JAG ÄR KVINNA OCH VILL ATT KVINNORNA SKA VARA STARKARE ÄN MÄNNEN
    Det vill du inte, du vill bara sprida en nidbild av feminister. Du vill att folk ska tro att feminister vill behandla män som skit.
  • Anonym (feminist)
    Anonym (a) skrev 2014-05-25 19:15:08 följande:
    Det vill du inte, du vill bara sprida en nidbild av feminister. Du vill att folk ska tro att feminister vill behandla män som skit.

MAN FÅR BEHANDLA MÄN SOM SKIT MÅNGA MÄN HAR BEHANDLAT KVINNORNA SOM SKIT. NU SKA DE FÅ FÖR DET
Svar på tråden kvinnor är mäktigare än män