• Tiii

Vad gjorde ni efter 3 Mf på raken?

Detta var tredje gången jag blivit spontant gravid utan Ivf.
    Dock verkar det som om jag får ännu ett Mf och det är det tredje bara sen januari.
    Jag har otroligt nog blivit gravid helt spontant, direkt efter varandra, förutom nu sist då det gick en månad emellan.

Jag har totalt fått 3 Mf och 1 Ma.
    Det första i v.8+3 (Ma), andra 6+3 (Ma), tredje 4+0 (Mf), fjärde (7+6)

Jag har ett barn som jag fick med hjälp av Ivf, pga manlig infertilitet. Något som däremot är avskrivet efter senaste provet.

Hur ska man finna styrkan i att gå vidare, vart vänder jag mig i Göteborgs regionen?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-12 10:36

Mitt barn föddes emellan första och andra Mf.

• Svar på tråden Vad gjorde ni efter 3 Mf på raken?
  • Tiii
    Tiii skrev 2014-05-12 10:35:23 följande:

Detta var tredje gången jag blivit spontant gravid utan Ivf.
    Dock verkar det som om jag får ännu ett Mf och det är det tredje bara sen januari.
    Jag har otroligt nog blivit gravid helt spontant, direkt efter varandra, förutom nu sist då det gick en månad emellan.

Jag har totalt fått 3 Mf och 1 Ma.
    Det första i v.8+3 (Ma), andra 6+3 (Ma), tredje 4+0 (Mf), fjärde (7+6)

Jag har ett barn som jag fick med hjälp av Ivf, pga manlig infertilitet. Något som däremot är avskrivet efter senaste provet.

Hur ska man finna styrkan i att gå vidare, vart vänder jag mig i Göteborgs regionen?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-12 10:36

Mitt barn föddes emellan första och andra Mf.

Ingen??
  • Puni

Jag åkte till Aten och gjorde en utredning av mitt immunförsvar efter 3:e missfallet. Den svenska utredning visade inte på några fel alls varken hos mig eller min sambo. I Aten fick jag bekräftat att mitt immunförsvar är för starkt/aggressivt. Med hjälp av medicinering för att lugna immunsförsvaret är jag nu i vecka 14, tidigare har jag som längst kommit till vecka 10.

Kolla in den här tråden, där finns all info:
    www.familjeliv.se/Forum-7-134/m63072249.html

• Tiii
    Puni skrev 2014-05-13 15:41:19 följande:
    Jag åkte till Aten och gjorde en utredning av mitt immunförsvar efter 3:e missfallet. Den svenska utredning visade inte på några fel alls varken hos mig eller min sambo. I Aten fick jag bekräftat att mitt immunförsvar är för starkt/aggressivt. Med hjälp av medicinering för att lugna immunsförsvaret är jag nu i vecka 14, tidigare har jag som längst kommit till vecka 10.

Kolla in den här tråden, där finns all info:
    www.familjeliv.se/Forum-7-134/m63072249.html
    Testar dom inte immunglobin här?

Grattis till graviditeten!!!
  • Puni

I sverige testas bla inte Natural Killer cellerna, vilket är mitt problem. Finns många som är betydligt mer pålästa än mig . Brukar läsa på denna hemsida när jag undrar något: fertilitetsguiden.com/

• Tiii
    Puni skrev 2014-05-13 16:28:42 följande:

I sverige testas bla inte Natural Killer cellerna, vilket är mitt problem. Finns många som är betydligt mer pålästa än mig smile1.gif . Brukar läsa på denna hemsida när jag undrar något: fertilitetsguiden.com/

Tack för ditt svar!! Lycka till nu!!
Svar på tråden Vad gjorde ni efter 3 Mf på raken?