Jennifer, samma här ja gick bara en gång å toaletten... det var så märkligt när jag blev väckt av min flicka hon fick mardrömmar o blev ledsen.. sen tänkte jag vafan har bebisen inte kommit ut än:)
åå, det ska man inte tänka på, vet ni att man ska inte förvänta sig för mycket.. det kommer eller blir det kejsarsnitt liksom?:)Bebisen kommer inte att stanna i mage för evigt när jag väntade min andra gick över tid 4 dagar!!!! det var sååååå.... jag blev såå tokig o tog mkt promenad i Liseberg den 28 nov , 29 nov fick jag slempropp , typ blodig flytande o sen 30 nov kl 17 kom min pojk ut!:)
Maxtid , tror jag att alla har samma typ två veckor , 42 plus då måste man planera in kejsarsnitt eller nåt sånt.
Hoppas din bebis kommer innan eller nu snart slipper du tänka på övertid o blir deppig?:) ännu värre vet jag!:/
Jennifer , båda mina barn , den första skulle komma ut 9 maj men en dag övertid vilket det blev 10 maj. Andra , 26 nov o föddes den 30 nov. Båda jag fick slempropp en dag innan. Kanske tror jag att det är samma sak igen ... hoppas det!
haha , ni båda e kul!:) jag har nu börjat kolla om jag har fått slempropp å varje toabesök sen igår. Känns det är dags snart men har kanske fel.... Äter ni båda nerefix varje dag? för min del är jag lite slarvig ehh:)
Lite värkar då o då nu å kvällen, fick lite rosa flytande men såg kanske fel .... känns riktigt nervös me hur o när... många undrar detsamma sak om bebisen är ute än:)
Jag tog en tupplur kl 17 o vaknade kl 19... ÄNDÅ TRÖTT!!!!:) går o lägger mej snart.. tänker å er o hoppas det är snart för er del eftersom ni går ju väldigt övertid å de dagarna , ni är starka o ni vet att era bebisar kommer! strunta i värkar o allt bara att sammandragningar kommer igång måste det börja nånstans!:D