Äntligen fått Pergotime!!
Hej alla !
Nu äntligen , med lite om och men har jag fått 1 kur pergo utskrivit.
Ska påbörja den 8/5.
Några andra som också ska köra första kuren?
Hej alla !
Nu äntligen , med lite om och men har jag fått 1 kur pergo utskrivit.
Ska påbörja den 8/5.
Några andra som också ska köra första kuren?
Hur går det för dig Freedom86?
Själv är jag väl på ÄL+5 (om det nu blev nån ägglossning, det vet jag ju inte). Försöker analysera minsta lilla känsla i kroppen men känner verkligen ingenting, vet att det är tidigt men skulle ju gärna i alla fall känna något liiiiitet....
Hej KnytetsMamma,
Går sakta men framåt var på en genom gång av hur allt går till med utredning osv igår. Lämnade llite prover och bestämde att jag ska köra en kombi av pergo + primout. Så hinner vi en VUL i Juni innan alla går på semester. Men sen kör det väl igång ordentligt i september om det inte hinner bli något innan :)
åhh så spännande, hoppas verkligen du plussar nu :))) Hur va det nu, åt du enkel kur pergo?
Oj nu har jag missat en massa sorry för kass respons från mig :) suttit och läst igenom era inlägg i alla fall och hoppas de är bra med er?? och att det går bra? :)
Jag var på VUL idag igen och mitt ägg har växt till sig och var hela 18 mm idag!!! :D känns underbart så min gyn sa att det finns goda chanser att det kommer hända något (ägglossning) så hon sa att det var bara att "köra på" ;) haha trodde aldrig det skulle ha växt till sig så bra för en vecka sedan var det ju bara 8,25mm så kändes så hopplöst då men nu har jag fått nytt hopp =) vi vill ju ha dom där efterlängtade plussen eller hur tjejer?? ska och ta blodprov på måndag 9/6 alltid är det röda dagar för mig så jag får vänta lite extra men :)