Jag - En urusel människa...
Jag måste då vara en av människorna som egentligen kanske borde vara mitt ute i skogen och leva alldeles ensam. Och samtidigt så vill man inte det. Jag förövrigt är inte impulsiv av mig. Men när det kommer till skämt, då kan jag dra skämt och inte förstå att det var skämt som kan komma vara riktigt dåligt, som om att det kanske sårade någon. Förs när dagen/kvällen är vid sin slut och jag lägger mig i sängen. Det är då so. Jag kan förstå att det kanske kan komma till personen som senare kan bli sårad. Och min kontakt med den personen blir till sämre. Som nu t.ex. Jag är på en fest. Jag är fullständigt nykter. Det är två killar på festen. En dam på festen drar hem till sig. Senare drar dessa två grabbar också. Hem till sig. En annan kvinnan som kommer fram efter ca en timme och frågar vart grabbarna tagit vägen. Jag försökerse väldigt seriös ut och säger. De stack med Jessika. Alltså till Jessikas lya. Till en början börjar hon bli misstänksam om det var skämt eller inte. Och jag fortsätter säga att det var så. Men efter några minuter säger jag att det inte var så. Men nu när jag låg i sängen. Så börjar jag filosofera hur kvällen har varit. Några små saker som jag kände att jag gjorde bort mig och som jag inte borde ha gjort. Även under festen så kände jag att jag gjorde bort mig. Men efter att pratat med en vän, så mådde jag lite bättre av det. Men det här med skämtet kom upp under all filosofering. Så börjar jag tänka att jag är så oerhörd impulsiv och jag tänker alltid, jag skall vara bättre till nästa gång. Men nej, jag är oftast impulsiv med mina skämt. Och på fester, så känner jag att jag gör mer eller mindre bort mig. Även fast jag inte druckit något. Jag tar några klunkar, men ingenting som man blir påverkad av. ALLTID blir det så. Jag förstår inte ens varför. Hur kan jag jobba med inpulsiviteten (om man nu kan kalla det besväret för det) Hur kan jag bli bättre på att bli stoppa och tänka att det inte blir bra on jag gör så och det är bättre om jag gör si. Ibland hjälper det i te. Jag blir så impulsiv med mina skämt ibland. Och tänker att. Detta blir kul för min del att bara säga det. Och de andra "impulsiva " sakerna. Jag kan ta det sen. Jag skriver på min IPad. Texten blir så ihop satt och konstigt.