Vad tittar/prenumererar du på på youtube?
Om man då bortser från alla musikklipp, skrattande bebisar och tokiga kattungar, vad ser ni på på youtube? Prenumererar ni på något/någon? Tipsa varandra i tråden på roliga/ spännande/intressanta kanaler att se på. Jag vill ha massor, allt möjligt. Jag börjar tipsa (alla engelska, de flesta amerikaner):
AronRa - Pratar om religion och ateism
CinemaSins - Pekar ut alla absurditeter/ffel/konstigheter i film (oftast storfilmer)
Disney Movie Trailers - (Behöver knappast förklaras)
Escapist News - Film- och TVspelsnyheter
Farfromsubtle - Vidogames Awesomes Youtubekanal. Kanadensisk kille, hans flickvän och några vänner spelar nya tvspel (välgjort med green screen och grejer. Proffs, detta)
Gamespot - Tv-spelstrailers och nyheter
IGN - Nöjesnyheter och trilers
JaclynGlenn - Pratar religion och samhälle
Leagueofsupercritics - Thatguywiththeglasses officiella youtubekanal med film- och musikrecensioner, parodier och allmänt rolighet från Nostalgia Critic, Nostalgia Chick, ToddintheShadows och CiemaSnob
Erod Blockbuster Buster - Recenserar blockbusters (även för Thatguywiththeglasses, men han och pawdugan under har egna kanaler)
PawDugan - Pratar filmer med mycket musik (musikaler, disneyfilmer....), spelar även retrospel
The Amazing Atheist - Samhällskommentator, har han kallat sig själv en gång
Thunderf00t - Vetenskapskommunikatör, samhällskommentator och religionskritiker
Watchmojo - massor av nöjestopplistor som 10 sorgligaste djurdöd i film, 10 svåraste TV-spelen någonsin, 10 sorgligaste göraslut-låtar, 10 bästa noir-filmerna och 10 bästa superhjältarna utan superkrafter.
Så, det var några från mig. Ge mig nu era favoritkanaler!