• BABY14

Svullet och ömt underliv efter sex.

Jag är torr osv i slidan nu, troligen pga graviditeten. Är bara några veckor gången. Men trots glidmedel så svider det lite inuti slidan när vi börjar och sedan efter sex så svullnar de inre blygdläpparna (tror jag det heter) upp jätte mycket och är irriterade och röda. Vad beror detta på? Orolig =(

Ska jag prova svampmedel eller så, haft de ett par ggr innan.
    Men de kliar inte nu.

Tacksam för svar.

• Svar på tråden Svullet och ömt underliv efter sex.
  • BABY14

Oralsex  får jag inte, får försöka med mer förspel kanske. Jobbigt när de liksom svullnar upp som ballonger efteråt läpparna och sen tar de ett bra tag innan svullnaden går ner och svider när jag kissar osv =(

Det kliar inte så är inte svamp då eller? bara ömma och lättskavda slemhinnor el?

Sen mår jag konstigt i magen nu med. haft diaree nu två mornar i rad och sedan känner jag mig alldeles svullen i mellangärdet och böjer jag mig framåt el så det trycks i hop får jag kallsvettningar och mår illa ibland med. Jätte konstigt detta. Hade liknande svullnad när jag haft maginfluensa och sen troligen fick magkatarr efter det, kan det vara det igen. Men vad beror diareen isf på?

Man blir ju orolig som bara den.

• BABY14

Magsjuka va de nog inte. kommer och går. får äta oftare för att slippa känna tomhet i magen eller som om något är öppet i magen hela tiden. råkar de bli för mycket mat så svullnar magen upp som en ballong dock.

Svar på tråden Svullet och ömt underliv efter sex.