• lillefoot

    Söker 2 viner

    Jag försöker hitta 2 viner som jag inte kommer på namnet på. Den ena flaskan har en gul etikett och en solros på flaskhalsen. Den andra har svart etikett och en guldigt ansikte med typ brinnande hår runt sig eller om det är en solgud kanske(?). Bilden är ovanför namnet på vinet. Nån som vet av mina dåliga beskrivningar? ;)


  • Svar på tråden Söker 2 viner
  • Greger

    Det enda jag kommer att tänka på är att "Mauro primitivo" har en sol på sig. Bildgoogla

  • ullipe

    Första vinet är Sunrise från Chile, finns i cab och merlot. Det andra vinet heter Millefiori och är från Italien.

  • lillefoot
    Greger skrev 2014-04-19 11:48:25 följande:
    Det enda jag kommer att tänka på är att "Mauro primitivo" har en sol på sig. Bildgoogla



    Bildgooglat men det va tyvärr inte det. Det såg ut som en solgud på etiketten, tror det var ett kvinnoansikte.
  • lillefoot
    ullipe skrev 2014-04-19 17:07:36 följande:
    Första vinet är Sunrise från Chile, finns i cab och merlot. Det andra vinet heter Millefiori och är från Italien.



    Första vinet va ju helt rätt! Men tyvärr inte det andra. Bilden på solguden va mycket mindre och syntes knappt, det blänkte mest liksom. Frågat på systemet men han hitta det inte och han kom inte ihåg namnet på det.
Svar på tråden Söker 2 viner