• AMISH

Vart så full att jag inte visste vem min kompis var?

Visste inte vilken kategori jag skulle lägga detta i. Alkohol brukar vara ett nöje men för nån helg sen drack jag lite väl mycket vodka. Jag satt och drack med två polare, somnar dyngrak mitt under allt. Kommer inte ihåg nåt, men tydligen hade jag vaknat upp och sett ena kompisen och visste inte vem hon var. Hade blivit lite panikartad och blev hemsläpad av den andra polaren..
    Varför händer sånt där? Har det hänt nån annan? Kommer verkligen inte ihåg nåt!

• Svar på tråden Vart så full att jag inte visste vem min kompis var?
  • Frontline

Ja du tror det händer dom flesta som blir komplett dyngrak att man inte minns nåt...
    Jag har efter en riktigt hård kväll vaknat upp och inte ens känt igen min fru så du är inte unik...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Limalie

Tja, så blir det när man dricker för mycket och man blir dyngfull. Klart det hänt mig också förr när jag var tonåring och inte visste hur mycket jag klarade dricka. Många minnesluckor blev det .

• AMISH
    Frontline skrev 2014-04-12 21:50:55 följande:
    Ja du tror det händer dom flesta som blir komplett dyngrak att man inte minns nåt...

Jag har efter en riktigt hård kväll vaknat upp och inte ens känt igen min fru så du är inte unik...

Jag satsade inte direkt på att vara unik haha, ville bara veta om det hade hänt nån mer. Inte kul att polarna tror man blir värsta psykbullen så fort man drar en redig sup! Tack för era svar, ville inte var ensam haha.. Får väl ta det lungt i framtiden! :)
Svar på tråden Vart så full att jag inte visste vem min kompis var?