Har jag sabbat chansen för en relation
Hej alla. Jag har ett litet problem med en kille och skulle behöva lite tips/råd från er med lite mer kärlekserfarenhet. Kanske ska gå från grunden. Jo jag pluggar till ssk, gick i samma basgrupp ihop med en kille förra terminen, som jag direkt blev trygg med, han är också en skåning som mig. Vi började chatta en del, och han kändes som den rätta. Personkemi stämde så som den inte gjort med nån förut. Hade sex med han utan att veta vart jag hade han ibörjan på terminen. Men Vi kom överens om att vi skulle vara vänner. Jag tänkte att han inte var så snygg och liteklumpig till sättet. Hade alltså Inga känslor för han. Till saken hör att jag bor granne med en i hans umgänge vart på jag blev väldigt stressad och rädd för att bli av med han då det är lyhört. Det klassiska.... Så han backa och jag plocka bort han. Hade även det tufft vänskspsmässigt i höstas då jag pluggar på en liten ort. Nu har det gått ett halvår. Jag har fått fina vänner och saker börjar ljusna. Hur ska jag göra för att va vän med han? Tips ideer? Känns som de är bättre göra nåt än säga. Då handling säger mer. Han är en enkel person. Kan inte släppa han även då jag dejtat andra killar. Han finns liksom alltid där i bakhuvudet. Blir fortf trygg när jag tänker på han. Är 26 år så har slutat tänka på Dom perfekta killarna.
Tacksam för råd.