• mallan1989

bf oktober -14 örebro

Halloj! Finns de några i Örebro - området som plussat o väntar barn i oktober!?:) Vore kul att följas åt o ev. Kanske fika någon gång!:)

• Svar på tråden bf oktober -14 örebro
  • Cookieh

Nu är jag åter i tråden igen. Facebook-grupp som Tejj föreslog tycker jag låter jättebra!

• Bellsam

Vi har förresten varit iväg på ultraljud igen och fått reda på att vi väntar en liten tös. Ska bli spännande :)

• Tejj
    Bellsam skrev 2014-06-03 22:53:43 följande:
    Gick det bra med den jobbiga årsdagen? :/
    Årsdagen gick.. men inte mer än så… nu är den över… Tack som frågar =)

o jag går nu mot vår kritiska vecka….. v22…går in i v20 på fre…. så mår ff inte bra… sjukskriven pga psyiksk obalans… i 2v….

Var på rul igår, såg jätte fint ut o vi väntar ytterligare en tjej… sååå kul =)

Hur mår ni andra? Vilka veckor är ni i?

Några fler som är intresserade av en fb grupp? Jag kan starta en, om fler är intresserade…. dock åker jag till Mallis på fre så om nån vill göra det innan så får ni gärna göra det =)
  • Bellsam

Vad roligt att få se den lilla! Grattis till tjejen :)
    Idag har halva graviditeten gått. Känns spännande, nervöst och stressigt trots att jag har två barn sen innan, ha ha.
    I natt blir det en tur mot Ullared. Ska bli så kul att få köpa lite bebissaker!!

• Hill01

Bellsam, då ligger vi lika :). Igår var halvtid för mig, overkligt så fort det går! Det vore jätteroligt med en fb-grupp men eftersom vi inte kommer gå ut med det på fb så skulle jag föredra om det var en hemlig grupp :).

• Tejj

Jag är oxå halvvägs, om en vecka… så då ligger vi ju väldigt lika till alla tre =)

Nä jag vill oxå att fb grp ska vara hemlig…. ska jag försöka fixa en då? Har en dag på mig så får göra det idag isf…...

• Tejj

Om ni vill vara med i fb gruppen så skicka era namn på mail till mig här på fl så lägger jag till er o startar upp en…. verkar som jag måste ha några medlemmar innan jag kan starta en grupp….

• Bellsam

Kan inte skicka mejl för jag sitter bara vid datorn. Kan bara besvara mejl.

• Bellsam

Sitter bara vid telefonen. Ha ha. En dag på Ullared förvrider mitt huvud lite :P

• Bebis20112014

Hej!

Jag är helt ny här men såg att det fanns en oktobertråd för örebroare. Vi ska ha ett andra barn i oktober, beräknat 14:e. Och högst troligen är det en liten tjej :) Så spännande!

• Tejj

Finns en fb grp för oss gravida i örebro 2014… "Örebrobebisar 2014" heter den… kom med i den vettja =)

Svar på tråden bf oktober -14 örebro