• Anonym (Fundersam)

Fundersam över symptom

Hej! Ett par dagar innan ägglossning så började brösten ömma, sedan avtog det lite men slog i med full kraft 4 dagar efter ägglossningen. 5 dagar efter äl så ömmar brösten så mycket att jag måste gå runt i sport-bh och jag kan knappt krama någon! Det blev även lite rosa på pappret den dagen. Mellan dag 6-8 så blödde jag lite mer och det var även mer rött och några få små mörka klumpar, jag behövde kanske två tamponger per dag. Dag 9 var det bara lite rosa på pappret igen och idag är det Slut. Brösten ömmar även mindre från och med igår men det håller ändå i sig en del. Tröttheten har tagit över ganska mycket också då jag blivit tvungen att ta en tupplur varje dag! Idag när jag skulle åka och köpa mat (hade inte ätit på några timmar) så hann jag ner till porten innan jag mådde extremt illa och fick nästan vända, det gick dock bra att ta några djupa andetag och andas lite i den friska luften, har även blivit illamående vid någon biltur. Graviditetstesterna visar alltså negativt och jag vet inte riktigt vad jag ska tro, tog det senaste igår! Vad kan det vara?

• Svar på tråden Fundersam över symptom
  • Aleksandra Barnmorska

Hej! det är svårt att svara på vad det kan vara. Det kan vara en mens utan äl, ett väldigt tidigt missfall eller bara en olaga blödning.

Svar på tråden Fundersam över symptom