• Muppet

Näthatare/mobbare måste ha trista liv.

Ikväll ska jag titta på trolljägarna.
    Jag hoppas på att de letat här på familjeliv.
    Så som så många beter sig illa här...
    De som hatar och hetsar mot andra och försöker spela Allan Ballan måste ha så otroligt innehållslösa och tråkiga liv som måste svärta ner andras.
    Tänk på att det är en människa bakom skärmen, med lika mycket känslor som om den skulle stå framför dig.
    Inte undra på att det blir krig när folk i allmänhet är främlingsfientliga.

• Svar på tråden Näthatare/mobbare måste ha trista liv.
  • Lindsey Egot the only one

Skit också det missade jag. Blir till att kolla på TV3 play imorgon.

• Nenne666

Ja fy vad patetiska dom va vid konfrontationen... Då va dom inte lika fräcka. Men den där 20-åriga killen (vad han nu hette), vilken obehaglig typ. Så ung och så helt förstörd i skalet. Men ett program som verkligen är viktigt nu.

• Muppet

Ja, det är synd att det ska vara så... Hoppas det kommer fler program som detta.
    Jag tycker man kan stå för det man säger/skriver, oavsett forum.

• Nenne666

Jo detta ska jag följa...

• Litet My

Frågan är om de hjälper, "Hult hatar" finns fortfarande kvar, likaså Kattan som numera kallar sig wettan65 osv.

• Litet My

Muppet: Fattar inte heller det. Å andra sidan är det ju bra att folk blir medvetna men båda jag nämnde hyllas också på nätet på "vissa valda sidor och forum".

• Johanna83

Tror inte att de "botar" de här näthatarna, men det är nyttigt att väcka lite medvetenhet om problemet. Folk måste prata om det om det ska kunna ändras.

Googlade Hult hatar och kom till en blogg där en ung tjej skrev hur grym han var på att hata! Läskig komplimang tycker jag, även om hon lät som om hon var ca 14.

• Nenne666

Nä tror nog inte det botar. Det va säkert tyst i några dagar men kan tänka mig att Hult hatar fick en extra skjuts här iom programmet. Nu är han extra fräck och tv-kändis hos dom små.... Ungefär.

• Muppet

Ja botar gör det inte tyvärr... Men att man pratar och kan ta tag i problemet tror jag kan göra mycket.

Svar på tråden Näthatare/mobbare måste ha trista liv.