Här har det bara varit falsklarm... Händer ingenting förutom att jag mår skit, rent ut sagt...
Fialia88 skrev 2014-04-30 15:16:29 följande:
Jag är lite lugnare idag i alla fall. :) Det blir ett majbarn, det blir mysigt, och oavsett när det blir så blir det garanterat inom 2 veckor. Det kan jag härda. Var hos BM idag och allt såg prima ut som vanligt, men jag ska på tillväxtkontroll på fredag, känns skönt! Hoppas lite på en undersökning då också, så man får nån slags pejl på hur det verkar.
SNART får jag träffa min bebis!!

Åh, vad skönt att du känner dig lugnare!
lillverran skrev 2014-04-30 15:19:21 följande:
Har haft en väldigt tung dag idag. Har aldrig tror jag under graviditetens gång varit så trött som idag, lämnade pojken på dagis idag(15 timmars/v.)och då brukar man ju ändå få något gjort hemma men idag så har jag bara sovit.. och har nu på em. fått lite sån där molande mensvärk som går ner i ljumskarna och vidare ut i benen liksom.
Är det någon som har haft problem med åderbrock i underlivet.. eller vid ändtarmen...? Har haft det mer eller mindre hela tiden men nu är det mera, usch för att sitta ner alltså...sådana där små saker som verkligen stör ut ens tillvaro helt....

Åh vad jobbigt för dig! Har också problem med åderbråck, fruktansvärt jobbigt. :-/