jag behöver all hjälp jag kan få!!!

Jag vet inte riktigt vart jag ska vända mig då jag är så pass ung som jag är och ja, har inte någon jätte nära som jag kan prata med. Tyckte denna hemsidan var passande. Vill helst vara så anonym som möjligt då jag inte gått ut med något än mamma & mamma osv.
Det är så att jag är 15år (går i 8an.)
Jag har en fast pojkvän sedan 2 år tillbaks, lever i ett stabilt förhållande, jag älskar honom verkligen och jag klarar mig inte utan honom. Jag missade att ta mina p-piller 4 dagar i rad, väldigt klantigt av mig. Den stora anledningen var att jag sov borta och det vill säga att jag glömde min karta hemma, Kunde inte göra så mycket åt det då jag var väldigt långt från mitt hem. Hade då sex med min pojkvän, vilket också var väldigt dumt och klantigt av mig. Och nu har det ungefär gått 4-6 veckor och jag börjar ana att det är något som gror i min mage. Har ganska så mycket symtom, som stämmer in på pricken. Jag har haft illamående i ungefär 1 veckas tid nu, Är väldigt yr, trött och huvud värk. Och nu ska jag inte överdriva för fem öre, Men min mage är ärligt talat lika uppsvälld som en ballong, den är stenhård och jag har väldigt ont i den. Jag har haft rikliga flytningar, påminner om filmjölk, verkligen ett tjock lager, så har varit tvungen till att ha binda på mig. Idag då jag skulle kissa så hade jag små blödningar. Vet att det är svårt att säga såhär genom datorn?Men vad är eran tanke? skulle jag kunna bära på en liten bebis där inne?
Vill också påminna er om att min pojkvän är väldigt emot detta, Han vill verkligen inte behålla. Men känns som att det kommer bli svårt för mig att göra en abort, Alla unga mammor, hjälp mig. Hur har ni klarat er genom skolgången? kan man bli hem skolad? behöver verkligen all hjälp nu.
Berätta gärna för mig. Så tacksam för svar!
Många kramar /En lycklig och glad tonåring, men bär även på en stor oro.