Finns det fler som jag?
Jag är en kille som räknar mig själv som hetro. Men på senare tid har jag funderat på hur det skulle vara att suga kuk och ev få kuk i röven. Har länge haft dildosar och lekt med men då absolut inte haft nån lust att prova en riktig. Har blivit påsatt av tjejer med strapon och även blivit fistad av tjejer. Jag skulle inte kunna kyssa och kela med en kille. Det är helt uteslutet. Ändå funderar jag på suga kuk och ta kuk i röven. Har provat att titta på bögporr men det tänder mig inte direkt och börjar de kyssas är det kört. Ser hellre på hetroanalsex när jag onanerar med mina dildosar. Då skulle man ju kunna tänka sig att det är bara kuken jag är nyfiken på. MEN.... När jag tänker på att suga kuk och ta kuk i röven är det med en vältränad kille med skapligt stor kuk. En fetknopp går inte att tänka sig. Känner mig inte så nyfiken på att bli avsugen av en kille eller sätta på en kille. Det vill jag hellre göra med en tjej. Möjligtvis runka en kille. Om det väl kom till kritan vet jag inte om jag skulle genomföra det. Vet inte om det är en fantasi som ska stanna vid det eller förverkliga den. Fler som känner som jag? Berätta gärna!