• Anonym (Undrande)

Finns det fler som jag?

Jag är en kille som räknar mig själv som hetro. Men på senare tid har jag funderat på hur det skulle vara att suga kuk och ev få kuk i röven. Har länge haft dildosar och lekt med men då absolut inte haft nån lust att prova en riktig. Har blivit påsatt av tjejer med strapon och även blivit fistad av tjejer. Jag skulle inte kunna kyssa och kela med en kille. Det är helt uteslutet. Ändå funderar jag på suga kuk och ta kuk i röven. Har provat att titta på bögporr men det tänder mig inte direkt och börjar de kyssas är det kört. Ser hellre på hetroanalsex när jag onanerar med mina dildosar. Då skulle man ju kunna tänka sig att det är bara kuken jag är nyfiken på. MEN.... När jag tänker på att suga kuk och ta kuk i röven är det med en vältränad kille med skapligt stor kuk. En fetknopp går inte att tänka sig. Känner mig inte så nyfiken på att bli avsugen av en kille eller sätta på en kille. Det vill jag hellre göra med en tjej. Möjligtvis runka en kille. Om det väl kom till kritan vet jag inte om jag skulle genomföra det. Vet inte om det är en fantasi som ska stanna vid det eller förverkliga den. Fler som känner som jag? Berätta gärna!

• Svar på tråden Finns det fler som jag?
  • Anonym (hej)

Hört något om att i gayvärlden så är denena givande och den andra tagande. Och det där med att det ska vara sesexuellt och inte gosigt känner jag samma för nästan. Jag är tjej, har ingen speciell läggning, tänder oerhört på kvinnokroppen men bara varit tillsammans med killar och har svårt att se mig ihop med en tjej så men ååh vad jag vill slicka en vagina och fingra i den!!!! Om en tjej eller kille slickar mig spelar ingen roll. Och tuttar är fantastiska!

Så jo, tycker det påminner lite om ditt tänk fast för mig kvinnligt då.

Därav jag varken säger jag är bi eller straight. Tänder på det jag tänder på så att säga :)

• Anonym (Undrande)

Hmmm.... Skulle kanske haft en annan rubrik för fler svar... Typ "Nyfiken på att suga kuk" :)

• Acubens
    Anonym (Undrande) skrev 2014-03-19 01:21:20 följande:
    Jag är en kille som räknar mig själv som hetro. Men på senare tid har jag funderat på hur det skulle vara att suga kuk och ev få kuk i röven. Har länge haft dildosar och lekt med men då absolut inte haft nån lust att prova en riktig. Har blivit påsatt av tjejer med strapon och även blivit fistad av tjejer. Jag skulle inte kunna kyssa och kela med en kille. Det är helt uteslutet. Ändå funderar jag på suga kuk och ta kuk i röven. Har provat att titta på bögporr men det tänder mig inte direkt och börjar de kyssas är det kört. Ser hellre på hetroanalsex när jag onanerar med mina dildosar. Då skulle man ju kunna tänka sig att det är bara kuken jag är nyfiken på. MEN.... När jag tänker på att suga kuk och ta kuk i röven är det med en vältränad kille med skapligt stor kuk. En fetknopp går inte att tänka sig. Känner mig inte så nyfiken på att bli avsugen av en kille eller sätta på en kille. Det vill jag hellre göra med en tjej. Möjligtvis runka en kille. Om det väl kom till kritan vet jag inte om jag skulle genomföra det. Vet inte om det är en fantasi som ska stanna vid det eller förverkliga den. Fler som känner som jag? Berätta gärna!
    Det du beskriver skulle lika bra vara jag. Så JA, det finns fler. 
  • CalleA

Här är en till. Och precis som du beskriver, man är lite osäker på hur det skulle upplevas i verkligheten. Jag har iofs sugit och runkat ett par män, men det var i yngre år. Många år sedan nu. 

• uddakvinna
    Anonym (Undrande) skrev 2014-03-19 01:21:20 följande:
    du räknar dig som hetro men vill ha kuk???
    "Newsflash" då är du inte hetro, möjligtvis Bi eller Homo fast du inte erkänt för dig själv ännu.
  • Acubens
    uddakvinna skrev 2014-05-21 23:37:00 följande:
    du räknar dig som hetro men vill ha kuk???
    "Newsflash" då är du inte hetro, möjligtvis Bi eller Homo fast du inte erkänt för dig själv ännu.
    För att vara bi eller homo krävs det att man attraheras av det egna könet, vilket inte behöver vara fallet bara för att man tänder på att få kuken i sig. Eller du kanske menar att en lesbisk tjej som gillar få kuk/dildo i sig inte är lesbisk? 
Svar på tråden Finns det fler som jag?