• Anonym (missbrukaren)

Hej första blodprover lämnat idag

Hej

Ska nu visa upp att jag klara detta, sa dem på alkohol mottagningen,
    Första blodprovet lämnat idag, ska lämna i tre månader framöver
    Ingen hjälp av socialen heller i den fronten bara jag och prover och aa möte

Någon annan där ute ?

• Svar på tråden Hej första blodprover lämnat idag
  • Anonym (missbrukaren)

Ingen som är samma sits som vill skriva av sig?

• Anonym (???)

Jag förstår inte. Vem kräver att du lämnar prover och varför? Får du ingen behandling och hjälp?

• Anonym (missbrukaren)

Nja behandling får jag inte av socialen utan att jag ska gå till en alkholo terpuft en gång i veckan och då tas prover på mig, detta ska jag göra i tre månader.

Så jag bara undrar om det är någon annan som också sitter i samma sits? 

Så man kan stötta varandra?

• Anonym (???)
    Anonym (missbrukaren) skrev 2014-03-19 07:34:02 följande:
    Nja behandling får jag inte av socialen utan att jag ska gå till en alkholo terpuft en gång i veckan och då tas prover på mig, detta ska jag göra i tre månader.

Så jag bara undrar om det är någon annan som också sitter i samma sits? 

Så man kan stötta varandra?
    Det låter hemskt. Du borde få komma med i någon grupp, få hjälp och stöd med att bli frisk.

Jag hoppas att du fixar det.
  • Anonym (missbrukaren)
    Anonym (???) skrev 2014-03-19 07:53:37 följande:
    Det låter hemskt. Du borde få komma med i någon grupp, få hjälp och stöd med att bli frisk.

Jag hoppas att du fixar det.
    om jag vill en "dag i taget det" är en grupp en gång i veckan där man lämnar blodprover lite då och då
    men det vill inte chefen på social kontoret kostar för mycket pengar för kommunen här
  • Anonym (???)
    Anonym (missbrukaren) skrev 2014-03-19 07:57:12 följande:
    om jag vill en "dag i taget det" är en grupp en gång i veckan där man lämnar blodprover lite då och då
    men det vill inte chefen på social kontoret kostar för mycket pengar för kommunen här
    Jag beklagar verkligen. Du borde få allt stöd du behöver nu när du kämpar på.
  • Anonym (missbrukaren)

nä socialen tycker det räcker med att jag går en gång i veckan till en alkoloh treupft och lämnar blodprover men inget 12 stegs program,

Har varit på behandlingshem när jag var 22 år är idag 32 år så liksom jag kommer inte ihåg allt nu när jag börjat gå på aa möten igen, skit jobbigt 

tog återfall nu i höstas och lite nu i år med

Svar på tråden Hej första blodprover lämnat idag