• Sale

Är Trille Viper 4S baktung med skötväska?

Hej!

Jag har läst en recension där en tjej uppger att hon inte kan hänga sin skötväska på hantaget för då blir den baktung och framhjulen börjar vobbla.

Ni som har vagnen - stämmer detta eller kan det vara så att hon har en ovanligt tung skötväska (hon är lite inne på det själv)? Känns dumt att köpa en vagn som många verkar nöjd med om det inte går att hänga skötväskan där (har inte sett att någon annan skriver om det här problemet heller).

Tack på förhand!

• Svar på tråden Är Trille Viper 4S baktung med skötväska?
  • Mortisfru83

Nu har jag inte ens börjat använda min trille ännu då bäbis inte dykt upp än men har haft vagnen hemma i tre månader och upplever absolut inte att den e baktung.. Har hängt på skötväskan (visserligen lätt packad) och tycker den är riktigt stabil. Nu får fasen bäbis komma så vi får provköra på riktigt :)

• Judiths

Har använt vår årsmodell 2012 i drygt 1,5 år och har inte märkt av detta.

• Sale

Det låter ju lovande! Detta var mitt absoluta största "problem" med vagnen. Har ännu inte varit och kännt och klämt (går in i vecka 10 idag) så om några veckor är det dags :)

• Thelmasmamma

Hej! Har haft min trille i ett år nu och har inte upplevt att den blir baktung med skötväskan på :) Kan varmt rekommemdera denna vagn, snygg, lätt körd och stabil! :)

• Sale

Jag var och provade vagnen men tyvärr så var den inte rätt för mig. Hade svårt för handtaget där jag inte riktigt kunde få till en bekväm ergonomisk ställning. Hittade en annan vagn som jag gillade så vi körde på den istället.

Tack för alla svar!

• Mortisfru83

Vad blev det för vagn då Sale?? Nu är vår son 2,5 vecka och jag är himla nöjd med trillen måste jag säga. Otroligt prisvärd!

• Sale

Det blev en Teutonia istället. Vi köpte en som bara legat på lagret och var rea på så vi fick vagnen, sittdel, mjuklift, regnskydd och rejäl åkpåse för bara en tusenlapp mer än Trillen skulle kostat (och då endast sitt och ligg-del).

• Sale

Hittills är jag nöjd, men ännu ingen bebis som kan åka i vagnen så det återstår väl att se :D

• familjekatt

Jag har precis köpt en Trille viper 4s årmodell 2015 och är supernöjd. Vi hade bestämt oss för en Bugaboo Buffalo men när vi var i butiken och skulle köpa vagnen så fick vi syn på Trillen och den var sååå bra, perfekt fjädring, kompakt och smidig. Kändes skönare att köra än Buffalon så kunde inte motivera att köpa en vagn som var dubbelt så dyr. har inte heller märkt att däcken vobblar , jag hänger väskan på barnvagnskrokar..

Svar på tråden Är Trille Viper 4S baktung med skötväska?