• lost87

(större) hängpattar och bhar

Efter ett lass med ungar och amning tänkte jag slänga mina slitna amnings bh:ar :)
    testade en gammal bh med byglar som jag hittade längst in i garderoben,  men fy vad oskönt!
    Någon som kan rekomendera en bh med rejält stöd UTAN byglar? och helst inte svindyraObestämd

• Svar på tråden (större) hängpattar och bhar
  • Blad
    lost87 skrev 2014-03-05 19:01:13 följande:
    Efter ett lass med ungar och amning tänkte jag slänga mina slitna amnings bh:ar :)
    testade en gammal bh med byglar som jag hittade längst in i garderoben,  men fy vad oskönt!
    Någon som kan rekomendera en bh med rejält stöd UTAN byglar? och helst inte svindyraObestämd
    Jag undrar också. Är ändå beredd att betala vad som helst för att kunna se gyffsad ut. Jag använder top utan sömmar när jag är hemma och bygel -BH när jag ska ut. Det fungerar inte för mig utan bygel. Blir inget stöd och BH:n/tyget böjer sig innåt.
  • albastro

Twilfit har alltid haft bra utbud för min del, både med och utan byglar, utan att ruinera mig på kuppen.
    Rekommenderar att gå in i butiken dock, hemsidan är klydig och tycker ofta att hela sortimentet inte är med där.
    större storlekar är inga problem iallafall, lever själv med 90 E

• Aniiee

Titta efter Glamorise! Supersköna, utan bygel. Sporten är skönast (och, jo, det är riktiga bh-ar, med kupor, trots epitetet "sport") Dock kostar de ju lite mer än 150 spänn, om man säger så.....

You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee

BTW, superstöd på galmorise. Man kan lätt köra ett studsmattepass med tuttarna på plats......

You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
Svar på tråden (större) hängpattar och bhar