Jag vill inte vara gay :(
Ber om ursäkt! Visste inte exakt vart jag skulle lägga denna tråd.Jag är kille och jag ser mig själv som Bisexuell, men om jag ska vara helt ärlig så gillar jag faktiskt killar mera. Det känns som om tjejer inte kan älska som vi killar, så känner jag i alla fall, dessutom vill jag vara med någon som tar hand om mig.
Jag vet inte varför jag känner så som jag gör. Det kanske är för att jag aldrig riktigt hade någon pappa. Min pappa lämnade oss när jag var liten, han misshandlade mig även många gånger och det var ingen direkt som skyddade mig.
Jag vill ha ett förhållande med en kille som tar hand om mig och som skyddar mig mot precis allt. Jag vill verkligen hitta någon eftersom jag känner mig riktigt ensam. Jag och mamma handlade igår och det var som att jag föreställde mig att jag hade min kärlek (partner) med mig istället för mamma. Jag pratade även med mig själv och jag frågade honom vad han ville att jag skulle laga för mat ikväll. Jag kände mig ganska dum när jag insåg att jag verkligen pratade med mig själv. Jag är ganska desperat :(
Jag brukar höra att jag är snygg och att kärleken kommer även för mig med. Men när jag hittar kärleken en dag så kommer han ändå lämna mig till slut eftersom jag skulle inte kunna låta honom gå till jobbet eller någon annanstans utan mig, skulle det hända att han går någonstans utan mig så hade jag bara börjat gråta. Jag vet inte vad det är med mig, jag vet att jag inte kan förstöra någons liv på detta sätt, jag vill bara bli omhändertagen :(
Jag undrar verkligen om allt detta har med pappa att göra. Jag hoppas inte jag dras till killar på grund av pappa, för då hade verkligen försökt att hitta mig en tjej. Men saken är att jag inte vet om det har med pappa o göra, och jag kommer aldrig riktigt få reda på det.
Jag har alltid skämts för att jag är gay. Men igår när jag såg på gay-galan så började jag faktiskt må bättre. Alla personer är lika värda, oavsett om du är hetero, bi, homo, trans. All kärlek är fin! Och man är inte värd mera bara för att man är hetero.
Jag brukar prata med en psykolog, men jag mår lika dåligt när jag går därifrån :( Jag vet inte vad det är för hjälp jag behöver. Ibland gråter jag bara utan någon anledning alls. Det känns som om det är något som saknas, jag orkar inte leva så här längre, det måste ta ett slut eftersom jag bara inte orkar, jag har fått nog och jag vill bara försvinna :( :'( :(