• Ratiss

Hjälp tjej osäker på mig

Hej! 
    Jag är en kille som träffat en underbar tjej. Kanske min själsfrände
    Men det har uppkommit lite bråk 
    Jag blev lite för taskig och bråkade med henne och hon blev så klart ledsen. 
    Nu har hon börjat bli kall mot mig och grejer eftersom hon är rädd det ska ske igen. 
    Jag har lärt min läxa och försökt förklara för henne det var bara ett dumt misstag men hon är kall vi hörs knappt och det knäcker mig för jag var alltid hennes första hej när hon vaknade och allt innan hon började jobba. 
    Det knäcker mig är rädd att förklara något så bra för ett dumt misstag 
    Hon håller kontakten fortfarande men ändå dryg.

vi snackade för några dagar sen och då kändes det som innan. det var underbart. men sen så fort vi la sa jag hör av dig när du vaknar och så..men hon gjorde inte det..som sagt är jag för på kanske men det har gått snart en måand..jag har ingen tålamod längre känns det som ?

plus det är distansförhållande så. det gör inet saken bättre

• Svar på tråden Hjälp tjej osäker på mig
  • Nikos132

Var bor hon? 
    Om det är ett distansförhållande kan det vara det största problemet till att hon är kall. Man tar ju det inte lika seriöst när det är ett sådant förhållande. Du borde träffa henne någon dag när det passar för er båda. Om hon bor för långt bort förstår jag varför ni inte har träffats än men du borde bjuda ut henne. Om du lyckas bjuda ut henne en gång kan jag lova att hon inte kommer bete sig som hon gör. Hon kommer antagligen ta förhållandet på allvar och kommer ge allt för att inte förlora dig, och samma gäller dig hoppas jag. 

• Ratiss

Hon bor andra sidan atlanten.
    Jag har sagt till henne om det här ska funka måste vi ses. jag erbjöd komma över men hon tyckte det var för tidigt eller jag vete fan.
    så jag har slutat snacka me henne för det känns hopplöst detta. jag kan ej gå runt tänka på detta och hon leker hon offer.
    Jag har respekterat hennes beslut och jag går vidare
    kan ej tvinga någon

Svar på tråden Hjälp tjej osäker på mig