Han gör mitt liv till ett helvete
Jag levde med en psykopat under 3år.
Han misshandlade mig både fysiskt och psykiskt.
Vi fick en son tillsammans och det blev inte bättre då han tog ut sina aggressioner på honom också.
Jag fick inte träffa mina vänner, inte ens min familj. Sen så blev jag gravid igen, vilket ja verkligen inte hade planerat då det var tillräckligt jobbigt med "den där" och min son som jag försökte ta hand om å skydda så gott ja kunde.
När jag var gravid i tredje månaden så sparka han ner mig när jag höll i min son.
Då fick jag styrka från nånstans, har ingen aning om vart men jag lyckades få ut han ur lägenheten å låsa å ringde efter hjälp. Jag har aldrig gått tillbaka till honom igen efter det.
Kanske fel tråd att skriva detta under då jag kan skriva hur mycke som helst om han å allt han gjorde mot mig, men det är inte riktigt det jag vill få fram utan vill beskriva min situation lite.
Det blev iaf rättegångar å han är dömd å fick 6månaders fängelse. Sen så blev det vårdnadstvist med barnen där socialen hade gjort ett flertal utredningar å i alla sa dom samma sak att han anses vara för falig och skall inte ha nått umgänge med barnen.
Men rätten strunta i det å sen dess så har han barnen varann helg samt lite semester å så.
Han sa till mig att om jag lämnar han så skulle han göra mitt liv till ett helvete å ta barnen ifrån mig. Och att göra mitt liv till ett helvete de gör han för fullt.
Han ser inte till barnens bästa utan allt skall kretsa om han hela tiden. Vid vissa överlämningar av barnen då man måste träffa han (vilket jag fortfarande inte klarar av) så bryr han sig inte om barnen utan skall börja hacka på mig och tjaffsa om allt möjligt. Han ville att jag skulle fixa vissa saker så hämtningar å lämningar skulle gå smidigare å d ville ja me å ja gjorde allt ja kunde i min makt som arbetslös då man inte får ha dom hela tiden på dagis tex. Men jag lyckades, sen fick jag ett jobb å då bröt han helt plötsligt våran muntliga överenskommelse å sa att de inte passar längre. Bara för att jag inte ska kunna sköta mina arbetstider. Jag vill verkligen kunna behålla detta jobbet. Det är inte lätt att få jobb idag, men barnen går först det kommer dom alltid att göra!
Men bara för att jag inte gör som han vill så vägrar han ens att säga om han skall lämna barnen er vart er när.
Jag vet inte vad jag skall göra. Ger man han lillfingret så tar han hela armen. Å skola å sånt är inte viktigt enligt honom, för det är helt onödigt.
Jag är helt förstörd, jag orkar inte mycket till. Vill bara ha ett liv som flyter på och slippa allt bråk å vel. Ja ja vet d e svårt när man har barn tillsammans men man tycker ju att rätten kunde tänkt lite annorlunda ibland.
Kanske dumt å skriva detta å kanske inte heller hör till ämnet er e sammahängande men ja va bara tvungen att skriva av mig lite