• Sofiafia

Tidiga graviditetssymptom vid användande av pregotime?

1 år efter att jag/vi fick reda på att våra barn inte levde längre fick vi föda våra pojkar till ingen glädje fick vi nu hjälp med pregotime (ett preparat som skall stimulera så man får ägglossning). Nu sitter jag här efter första kuren och känner av alla dessa grav symptom men vågar inte tro på något av de. jag känner av illamående, ömma bröst, och enorm trötthet. detta började jag känna för ca 1 vecka sedan. 

är det någon mer som kännt av symptom så tidigt? eller är det bara kroppen som spelar mig ett spratt!!
    har beräknad bm om 2 dagar men den har vart från å till under detta året sen våra pojkar blev till änglar så jag litar inte riktigt på att den skall komma om 2 dagar.

• Svar på tråden Tidiga graviditetssymptom vid användande av pregotime?
  • Mytime

Vi ska börja med pergotime för första gången på söndag. Hur går de för dig?

• Sofiafia

Vi är inne på andra kuren och tog sista tabletterna i morse så nu är de bara att köpa äl test för att sedan leka till de lite på sängkanten!! Hur kommer de sig att du/ni fick pregotime?

• Mytime

Vi har försökt få barn i ungefär 1,5 år utan att lyckas trots egen ägglossning och inga fel hittade på någon av oss. Ja är dock överviktig så de vill trigga ägglossningen lite så därför ska vi prova pergotime. Hoppas de funkar för innerst inne vill ja nog slippa ivf...

Svar på tråden Tidiga graviditetssymptom vid användande av pregotime?