laztbil skrev 2014-02-11 09:01:52 följande:
Fast nu är du där och försöker få in dina pikar ändå; typ att om man bryr sig om sitt utseende och inte vill vara FUL så är man med andra ord inte lika intelligent som dig. Haha...löjligt. Du får vara för dig själv nu, du och din otämjda glabella.
Hur fick du in det, för det första så finns det ytterst få fula människor, alla är inte estiskt vackra, men nästan inga är fula.
Ja, jag anser om man låter yta vara det viktigaste, då är man inte speciellt smart, även om man skulle ha en hög IQ. Människor som dömer folk efter ytan, kallar folk fula och sprutar in botox för att inte åldras, de är i mina ögon både blåsta och patetiska. Sorry de hårda orden.
Jag förlåter tonåringar för deras utseendefixering, men äldre människor nix, inte en chans.
Jo, jag vet att de finns, har väl sprungit på en och annan, men det är inga som man tar på allvar.
Det är en sak att vårda sitt utseende, det är en annan sak att kalla folk för fula och inte acceptera att kroppen ändras och blir äldre.
Det naturliga åldrandet är vackert, däremot så kan man lugnt säga att de som förhindrat det naturliga åldrandet får ett ganska makabert utseende när väl åldrandet kommer ikapp, man behöver bara titta på de kändisar som gjort det, det är ytterst få som är vackra. Men titta på de kändisar som inte gjort något, de är väldigt vackra