• abraham

Kan trekant vara ett alternativ för barnlösa?

Som rubriken beskriver undrar jag om en xtra man kan hjälpa ett barnlöst par för kvinnan att bli gravid?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-01 17:15
    Hahaha......min fråga verkar vara väldigt avancerad och svår att förstå?? :))

• Svar på tråden Kan trekant vara ett alternativ för barnlösa?
  • mr me

Ja, om det är mannen i förhållandet det är fel på så kan det ju göra det.

• ola123

Queenie70!! Det är du som är dum!! Du fattar ju inte vad trådstartaren menar!!!  Jag gissar att du är singel också....kanske inte finns någon som vill ha dig!

• sophiemedPH

jag tror inte sexet har något med barnlöshet att göra.
    2 eller 3 eller 6 spelar ingen roll.
    är det inge fel på någon av parterna så är det og oftast psykologisk blockning. å då splar nog som sagt inte sexet någon roll

• Jag är bara jag
    sophiemedPH skrev 2014-02-01 17:36:06 följande:
    är det inge fel på någon av parterna så är det og oftast psykologisk blockning. å då splar nog som sagt inte sexet någon roll
    "Psykologisk blockering" är definitivt ingen orsak/diagnos! Så oerhört korkat påstå det. Bara för att man med en enkel utredning inte hittar några fel och därmed får diagnosen oförklarligt infertil innebär inte det att det inte finns några fel. För nåt fel är det om man inte blivit gravid inom två år. Ibland upptäckts det vid IVF,ibland efter upprepade missfall,ibland först vid utökade utredningar.
  • Queenie70
    ola123 skrev 2014-02-01 17:32:16 följande:
    Queenie70!! Det är du som är dum!! Du fattar ju inte vad trådstartaren menar!!!  Jag gissar att du är singel också....kanske inte finns någon som vill ha dig!

Haha...lilla gubben då...
  • Angel00
    sophiemedPH skrev 2014-02-01 17:36:06 följande:

Psykologisk blockning. LOL

Nej, det är icke troligt att det rör sig om det vid konstaterad barnlöshet. Skriv inte det i flera inlägg, det är otroligt nedvärderande av ett verkligt och ofta svårt problem.
Svar på tråden Kan trekant vara ett alternativ för barnlösa?