Vad har jag/vi för fel?
Jag 23 år och min pojkvän 25 år har försökt att bli gravida (seriöst) i snart två år.
Det började med att jag åt p-piller i tonåren. Började med p-piller när jag var 14 år och då och då så missade jag att ta, men märkte ändå att jag inte blev gravid. Så vi 16 års ålder så slutade jag att äta p-piller helt och hållet eftersom att det ändå inte hände något, äter fortfarande inga p-piller.
Men allt eftersom så blir man ju förvånad, och tänker vad är det som kan vara fel? Är det han eller är det jag? Vi kanske helt enkelt inte passar varandra?
och nu på senare år har vi tänkt att vi satsar seriöst nu på att få ett barn och så händer det fortfarande inget. Även fast vi prickar in och har sex två dagar innan ägglossning och två dagar efter, ligger med rumpan upp i vädret efter sex.
Jag är också jätterädd för att kolla upp detta.. Vad gör jag om dom säger att jag aldrig kan få barn? Det är liksom mitt mål i livet, att gifta mig och skaffa barn.
Jag och min pojkvän har vart tillsammans i snart 8 år. Vi börjar oroa oss för att vi inte kan få barn över huvud taget.. Vad är det för fel? någon som känner igen sig?