Ångest
Hej jag man som nu blir 40 år. jag har mått dåligt länge allt har men upp min upp växts göra. vi sju syskon och jag vet att jag inte är den bästa av dem jag gått på särskola och det är därför det mycket sär skrivningar nu och fel stavat det känns en i kroppen känner mig dum men vet många ej tycker det jag har funderat på självmord länge senan jag var 14 år och när jag var 23 försökte jag göra det var bara så att en av mina systrar anade något då det kom ditt jag Bode så han det rädda en. fick prata med en psykolog länge hon var trevlig mins det en i dag under vårat samtal vi hade så berätta hon att en som har bestämt sig har det och redan då visste jag att det stämmer och nu har det gått 17år alltså blir 40 i år 2014 och jag vet det är för djävlig det tänker göra svika många värsta är jag har en grabb jag älskar grymt mycket och en underbar tjej och vi ska ha barn igen och det är tvillingar. jobbigaste är att lämna dem men det nu jag känner i min kropp att jag är så djävla redo på att lämna allt vet att det kommer åran sig för dem och det kommer bli jobbigt men vet det kommer klara sig. det här är det första jag skriver ut till någon känner bara vill lätta på hjärta jag har dolt mitt liv bra många med att inte vissa mitt illa månde och ångest jag har i min kropp och nu känner jag i kroppen det dags att åter förena sig med jord så snart jag känner att allt är fixat bara par saker