• millss

    Nya vänner i Malmö sökes? :)

    Hej!
    Jag är nyinflyttad i Malmö och pluggar på distans så jag träffar inte direkt några nya kompisar!
    Känns lite tråkigt då jag gärna hittar på roliga saker ihop vilket kan vara allt möjligt! =)
    Någon som är i liknande situation eller bara vill få en ny kompis? =)

  • Svar på tråden Nya vänner i Malmö sökes? :)
  • Annah88

    Hej!

    Tänkte faktiskt starta en tråd med samma fråga som dig, hehe.

    Jag flyttar till Malmö i slutet av februari, bor i Sthlm nu. Ska hjälpa min syster med hennes företag, så hon är den enda jag känner där :p.

    Skulle vara grymt kul att träffa lite nytt folk :)! Alla mina vänner är ju i Sthlm.

    Vart i Malmö bor du? :)

    // Anna

  • millss
    Annah88 skrev 2014-01-20 16:46:40 följande:
    Hej!

    Tänkte faktiskt starta en tråd med samma fråga som dig, hehe.
    Jag flyttar till Malmö i slutet av februari, bor i Sthlm nu. Ska hjälpa min syster med hennes företag, så hon är den enda jag känner där :p.

    Skulle vara grymt kul att träffa lite nytt folk :)! Alla mina vänner är ju i Sthlm.

    Vart i Malmö bor du? :)

    // Anna
    Mailade dig :D
  • Emmalisette

    Hej!:) Jag är också helt ny i malmö som söker nya vänner. Hur trivs ni här sålänge?:) Jag har också träffat kärleken här nyligen,plus att en av mina närmsta vänner bor här. Jag söker justnu jobb här som en tok och vänner såklart:) Hade varit kul att snacka mera, Ha det så bra sålänge!:) Kramar Emma

  • ciccisi

    Hej, 
    Jag söker också nya vänner i Malmö
    skriv gärna ett pm till mig

    /K

  • LillaLisaL

    Hej tjejer, jag är en 25 är gammal malmötjej. Sitter inne på forumet pga att jag försöker att få tips med mitt relationsproblem, tyvärr*. Fick bl.a. upp denna tråden. Läste under flera års tid på distans i Stockholm så jag vet hur tufft det kan vara att ibland vara hela ensam. Hör av er om ni vill ta en kaffe nån dag:)
    Ha en härlig söndag!  

  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Nya vänner i Malmö sökes? :)