Väntan/Längtan är olidlig!
Jag är gravid i v 30 & jag är sjukskriven hemma pga extremt illamående, foglossning & förvärkar.
Jag har varit & ÄR orolig att barnet kan komma tidigare eftersom jag har såna förvärkar..Jag HOPPAS att bebisen stannar tills BF.
MEN väntan är OLIDLIG, jag tycker tiden går så sakta! Jag längtar så himla mycket..
Jag brukar gå upp ¨på barnets rum & vika om kläderna om & om igen, känna på mjukisdjuren jag placerat runt i rummet..
Jag känner mig ensam då min man inte alls förstår hur det är att vara gravid, jag försöker prata med honom men han är som han är =)
Han kommer bli en bra pappa men han är inget vidare stöd just nu när jag är gravid!
Har inte direkt någon i närheten jag kan prata med heller som jag känner just nu.
Eftersom jag har såna förvärkar så går jag runt & är orolig hela tiden.. men kan inte prata med någon om det!
Vet inte vad jag vill ha sagt riktigt, men om ¨någon har BF någon gång i mars/april så får ni gärna maila!
jag är såå uttråkad.. finns det några tips på vad man kan hitta på när man går hemma & måste ta det lugnt??
Hur uppfattar ni dom 10 sista veckorna av graviditeten?