• bf2014

Ni som har en Brio Go, vad har ni för skötväska?

Vi har köpt en Brio Go till bebisen som ska komma om 3v, men har inte hittat någon bra skötväska till vagnen än. Till vårt första barn hade vi en Teutonia Fun vagn, och hittade en jättebra skötväska till den som man kunde spänna fast över handtaget med knäppen/öglor.  (har tyvärr inte kvar den väskan och hittar den inte att köpa någonstans)

handtagen är ju lite olika på de olika vagnarna. Vad har ni andra köpt för väskor till era Brio go?
    vill gärna hitta någon lite billigare, har inte lust att lägga ut 800-1000 kr för en väska..

• Svar på tråden Ni som har en Brio Go, vad har ni för skötväska?
  • bf2014
    StarStruck skrev 2014-01-15 09:56:57 följande:
    Vi har en helt vanlig väska och lägger under i korgen
    Okej. ja det kanske är smidigast att ha den i korgen?
  • StarStruck

Ja, jag har testat att ha på handtaget men där är den mest i vägen tycker jag :)

• Joysan

Det låter ju smidigt att ha den i korgen. Tycker ofta skötväskor är så himla fula. 
    Hur mycket plats blir det kvar i korgen då? 
    Funderar på att köpa en brio go eller go next.

• joseeffin

Vi har faktiskt en brio go väska. Man spänner som fast den på handtaget :)

• niiccis

Jag har köpt varukorgsväskan att ha under och packar allt i den:) sen har jag brios organiser på handtaget:)

• L1ndh3

Köpte en converse väska med 5 olika fack, funkar hur bra som helst men jag har den under vagnen och på handtaget har jag en brio originazer men det viktigaste i.

• L1ndh3
    niiccis skrev 2014-02-02 17:59:03 följande:
    Jag har köpt varukorgsväskan att ha under och packar allt i den:) sen har jag brios organiser på handtaget:)

• Carolyn with 3

Jag hade Brio Goväskan. Den är absolut den bästa skötväskan jag ägt, och jag har haft många till mina 5 barn genom åren. Den knäpps fast på handtaget, där den hänger jättebra. Och så köper du till varukorgsväskan också.

Mamma till 5 gosungar
Svar på tråden Ni som har en Brio Go, vad har ni för skötväska?