• Veronica026

Söker nya vänner i gävle området

Halloj!
    Jag är en 41 årig överviktig tjej som bor i gävle med sambo och två barn.
    Jag har alltid varit rätt blyg och haft det ganska svårt med det sociala , träffa nya vänner och så. Men jag känner att vänner är bland det viktigaste man har i livet och jag skulle så väldigt gärna vilja ha lite fler.
    Så jag söker människor - tjejer, killar och par som är sugna på att umgås lite.

Tex gå ut och äta ihop, fika eller bio eller såna saker.

Jag och min sambo har också spånat om att det skulle kunna vara jättekul att ha en liten "middagsklubb" där man turas om att vara värd och laga middag åt varann om nån skulle vara intresserad av nått sånt?
  • Svar på tråden Söker nya vänner i gävle området
  • Lily of the Valley
    Hej Veronica!
    Jag är en 29-årig överviktig tjej som bor i Valbo med 36-årig sambo och två barn. Vänner är något som jag mer än gärna skaffar mig fler av Hur gamla är dina barn? Mina är 3 och 5 år. Intresserad av att ses både med eller utan barn. Skicka gärna PM om du inte vill skriva direkt här i forumet
    Mvh, Emma
  • sonttu75

Hej på er, både Veronica och Emma!

Är en 39-årig trebarnsmamma som också önskar få fler vänner att umgås med. Gillar att fika, prata, gå på bio och promenera. Är bosatt i Valbo och ålder på barnen är 18, 14 och 11.

Mvh: Sonja

• Lily of the Valley
    sonttu75 skrev 2014-07-07 17:10:00 följande:

Hej på er, både Veronica och Emma!

Är en 39-årig trebarnsmamma som också önskar få fler vänner att umgås med. Gillar att fika, prata, gå på bio och promenera. Är bosatt i Valbo och ålder på barnen är 18, 14 och 11.

Mvh: Sonja

Hejsan! Roligt med en valbobo Vi kanske kan ta en fika snart?
Svar på tråden Söker nya vänner i gävle området